اجرای سقف کاذب کناف مدرن برای آپارتمان مدرن

سقف کاذب کناف، کناف مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن برای آپارتمان مدرن

در این بخش قصد داریم به ارائه یک نمونه اجرای کناف مدرن برای یک آپارتمان مدرن بپرداریم. بیشتر کسانی که قصد بازسازی منزل مسکونی خود را دارند، سقف کاذب و کناف را با طرح های اتوبوسی و باکس های نورمخفی دور تا دور نشیمن می شناسند. اما ما قصد داریم به شما بگوییم که با کناف می توان کارهای دیگری نیز انجام داد و این بسته به طرحی است که طراح یک آپارتمان ارائه می دهد.

در ادامه در تصاویر این آپارتمان سقف کاذب بصورت ساده با کناف کار شده است. در فضاهای خالی کنار دیوار که در تصاویر می بینید نور مخفی کار شده است و در وسط سقف نیز لایت های تو کار کار شده اند.

طرح کلی ارائه سقف به شکلی است که در تصاویر مشاهده می نمایید و سایر قسمت های آپارتمان نیز به همین شکل کار شده است. برای اجرای کناف برای منزل مسکونی تان، استعلام هزینه های اجرا و … می توانید با پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن سقف کاذب کناف، کناف مدرن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>