اجرای سقف کاذب کناف فروشگاه هایک ویژن، میدان فردوسی

اجرای سقف کاذب کناف فروشگاه هایک ویژن، میدان فردوسی

در این قسمت قصد داریم به یکی از پروژه های اجرا شده شرکت پارس آوات بپردازیم. این پروژه، سقف کاذب فروشگاه هایک ویژن است که در میدان فردوسی تهران واقع شده است. اگر سری به میدان فردوسی بزنید می توانید این فروشگاه و سقف کناف کاذب کار شده در این فروشگاه را مشاهده نمایید.

یکی از فضاهایی که می توان در آن از متریال کناف استفاده نمود، سقف فروشگاه ومغازه است. اگر طرح خاصی در ذهن دارید و می خواهید این طرح را روی سقف (یا دیوار) پیاده سازی نمایید، چه متریالی بهتر، سریع تر و ارزان تر از کناف. سرعت اجرا در فضاهای تجاری و فروشگاهی حرف اول را می زند. چرا که هر مغازه اجاره ای بسیار بالا دارد و هر روز دیر افتتاح شدن مغازه، خسارت در پی خواهد داشت. اگر شما از گچ ساده استفاده کنید، برای خشک شدن سریع گچ، در فصل تابستان!! به یک یا دو هفته زمان نیاز خواهید داشت اما اجرای سقف با کناف ، سرعتی باور نکردنی دارد. این گزینه سرعت، کناف را به متریالی بی مانند برای سقف کاذب و دیوار تبدیل می کند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را پیش از اجرا و پس از اجرا مشاهده نمایید.

چنانچه قصد اجرای پروژه کناف دارید، می توانید با مشاوران خود در پارس اوات در تماس باشید.

تصویر پس از اجرای سقف کاذب کناف

تصویرسقف در حین انجام کناف قبل از رنگ و نور

تحریریه پارس آوات

شرکت ساختمان پارس آوات، مجری پروژه های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>