اجرای سقف کاذب کناف دکوراتیو نشیمن و ناهارخوری

سقف کاذب کناف دکوراتیو نشیمن

اجرای سقف کاذب کناف دکوراتیو نشیمن و ناهارخوری

در ادامه ارائه نمونه های بی شمار طرح سقف کاذب و نورپردازی، در این بخش نیز نمونه ای دیگر از اجرای سقف کاذب با کناف را آماده نموده ایم. هدف ما در وب سایت کناف پارس آوات از ارائه نمونه اجرای سقف و دیوار با کناف ، این است که ایده های مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما قصد اجرای سقف کاذب با کناف را داشته باشید، می توانید این ایده ها و طرح های متفاوت را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت طرحی که با سلیقه و فضای منزل یا محیط کار شما همخوانی دارد را به عنوان طرح اصلی انتخاب نمایید.

شرکت های کناف می توانند با استفاده از این طرح، مشابه آن را بر روی سقف یا دیوار شما پیاده سازی نمایند. ما در شرکت پارس آوات نیز بر اساس طرحی که در ذهن شماست یا چیزی که به ما نشان می دهید، سقف یا دیوار را برای شما اجرا خواهیم نمود.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه سقف اجرا شده با کناف برای فضای پذیرایی و اتاق ناهارخوری را مشاهده نمایید. در این طرح کناف بصورت یک نوار دورتا دور اتاق کار شده است. برای استعلام هزینه های اجرای سقف کاذب با کناف و همینطور مشاوره در این رابطه، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف دکوراتیو نشیمن سقف کاذب کناف دکوراتیو نشیمن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>