اجرای سقف کاذب هتل با کناف

اجرای سقف کاذب هتل با کناف

همانطور که در گذشته بارها و بارها به این موضوع پرداخته ایم، بهترین متریال برای اجرای سقف کاذب ، کناف است. دلایل این امر را نیز بارها مورد بررسی قرار داده ایم اما در این بخش، با بررسی پروژه اجرای سقف کاذب هتل ، به ذکر دلایل اصلی استفاده از کناف خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید، کناف را گچ برگ نیز می نامند. دلیل این امر این است که کناف از گچ و با فرمولاسیون خاصی تشکیل شده است. از جمله دلایل استفاده از کناف برای ایجاد سقف کاذب، می توان به لیست زیر اشاره نمود:

  • اجرای سریع کناف ، به این مفهوم که پنل های کناف، بر اساس نقشه و یا طرح، برش خورده و پس از اجرای سازه کناف، قطعات بر روی این سازه نصب شده و به همین دلیل، اجرای کار بسیار سریع خواهد بود.
  • اجرای نقاشی بلافاصله پس از کناف کاری : کناف خشک است. به این معنا که پس از اجرای کناف و اتمام کناف کاری، شما می توانید بلافاصله، اقدام به نقاشی پروژه نمایید. این امر سبب می شود که زمان اجرای پروژه شما، تسریع یابد به این معنا که چنانچه زمان اجرای پروژه برای شما مهم است و قصد دارید در پروژه، سقف کاذب داشته باشید، می توانید از کناف استفاده کنید. با استفاده از کناف، سرعت اجرای پروژه شما، افزایش خواهد یافت.
  • قیمت تمام شده پایین تر نسبت به متریال هایی نظیر گچ و رابیتس: به لحاظ قیمت تمام شده ی کار، استفاده از کناف نسبت به تمام متریال های موجود برای اجرای سقف کاذب، مناسب تر و بهینه تر است. در واقع کناف متریالی است که به لحاظ قیمت کاملا بهینه سازی شده است و از این رو اگر سقف کاذب را با کناف اجرا نمایید، قیمت تمام شده کار، پایین تر خواهد بود. این مورد را خودتان می توانید از طریق استعلام قیمت متریال ها، متوجه شوید.
  • سازه سبک: در علم مهندسی ساختمان، وزنی که به سازه ساختمان تحمیل می شود، از اهمیت بالایی برخودار است. کناف و سازه مربوط به آن، در دسته سبک وزن قرار می گیرند. از این رو، اگر نیاز به متریالی سبک دارید، می توانید از کناف بهره ببرید.
  • تنوع اجرای طرح: با توجه به ساختار اجرای کناف، شاسی کشی و پنل های گچی، تقریبا هر طرحی را می توان بر روی سقف و دیوار با کناف اجرا نمود. در حقیقت کناف یکی از بهترین متریال ها برای اجرای طرح های دکوراتیو نیز هست. از این رو، دست طراح و کارفرما  در اجرای طرح های مختلف دکوراتیو بر روی سقف و دیوار، کاملا باز خواهد بود.
  • استحکام سازه: در عین سبک بودن سازه کناف این متریال بسیار مستحکم است. به طوری که در صورت بروز رخداد هایی نظیر زلزله، کناف مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد و این موضوع به فرمولاسیون این متریال مربوط است. بنابراین، از این بابت نیز می توانید با خیالی راحت از این متریال استفاده نمایید.

و اما از دلایل استفاده از کناف که بگذریم، همانطور که اشاره نمودیم، در این بخش قصد داریم به بررسی اجرای سقف کاذب هتل با متریال کناف بپردازیم. در تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید نمود، متریال کناف برای ایجاد سقف کاذب با یک طرح مدرن به کار گرفته شده اند. سقف بخش های مختلف هتل نظیر اتاق خواب ها، راهروهای هتل، فضای لابی و …، همگی با متریال کناف کار شده اند. طرح ارائه شده نیز ساده و مدرن است و به شکل فضای درونی مستطیلی شکل خالی، اجرا شده است. این طرح مدرن، به همراه نورپردازی، می تواند فضای هتل را متحول نموده و هتل را کاملا مدرن جلوه دهد.

اگر در حال ساخت و یا بازسازی هتل هستید و قصد دارید سقف کاذب را اجرا نمایید، می توانید به نمونه هتل ارائه شده در این بخش و طرح ارائه شده برای سقف توجه نمایید. اگر قصد خرید و سفارش اجرای کناف را دارید نیز می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل اجرای سقف کاذب هتل

در این مطلب به بررسی نمونه ای از اجرای سقف کاذب هتل با متریال کناف پرداختیم. اگر در رابطه با استفاده از کناف و یا اجرای آن سوالی در ذهن دارید، علاوه بر راه های تماس، می توانید پرسش خود را از طریق بخش زیر مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوت در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>