اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی

اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی

اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی

در این مطلب قصد داریم به بررسی یک منزل مسکونی بپردازیم که در آن از کناف برای اجرای سقف کاذب استفاده شده است. مدل ها و نمونه های بی شماری را در وب سایت کناف پارس آوات مورد بررسی قرار داده ایم. در این بخش نیز نمونه ای دیگر از اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی ارائه خواهد گردید. نکته اینکه مدل ها و طرح های اجرا شده بر روی سقف این منزل مسکونی متفاوت هستند و شما می توانید هر کدام از این طرح ها را که می پسندید، برای سقف منزل مسکونی تان انتخاب نمایید.

در گذشته طرح هایی که بر روی سقف اجرا می شدند، شامل گچبری و ابزارهای گچی بودند. تفاوت چندان زیادی با یکدیگر نداشتند و تنها کمی در جزئیات با هم متفاوت بودند. اما امروزه، مدل های متنوعی از سقف کاذب با متریال های مختلف قابل اجراست. سریع ترین، ارزان ترین و البته منعطف ترین متریال برای اجرای سقف کاذب با طرح های متفاوت، کناف است. کناف یا همان صفحات گچی فشرده، این قابلیت را دارد که با برش به شکل های مختلف، طرح های متنوعی را بر روی سقف ایجاد نماید.

اگر به تصویر پایین دقت کنید، می بینید که در قسمت آشپزخانه سقف کاذب با فاصله کمی از سقف اصلی و به شکل ساده اجرا شده است. این یک نمونه ساده از اجرای سقف کاذب است که البته بواسطه نورپردازی انجام شده، زیبایی فوق العاده ای دارد.

در تصویر بالا مربوط به فضای نشیمن، می بینید که سقف کاذب به شکلی اجرا شده است که یک باکس مستطیل شکل وسط فضای نشیمن خالی افتاده است. در حقیقت در این طرح، کناف دور تا دور نشیمن اجرا شده است. همین طرح در بخش های دیگر اتاق نشیمن نیز اجرا شده است و می توان این طرح را در اتاق خواب نیز مشاهده نمود. با این تفاوت که در اتاق خواب عرض باکس کناف کمتر است و از سوی دیگر فضای میانه سقف رنگ آمیزی متفاوتی شده است که این امر سبب ایجاد یک تفاوت گردیده است.

اگر قصد اجرای سقف کاذب مدرن برای منزل مسکونی تان را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره، استعلام هزینه های اجرا، انتخاب طرح های متنوع و … با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی

در این مطلب به بررسی اجرای سقف کاذب مدرن منزل مسکونی پرداخته ایم. اگر در رابطه با اجرای کناف سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، سوالات خود را مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>