اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو ساختمان و خانه

اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو

اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو ساختمان و خانه

در هر ساختمانی و برخی خانه ها، راهرو وجود دارد. برای راهرو در بسیاری موارد طراحی و دکوراسیون خاصی در نظر گرفته نمی شود و معمولا راهروها در ساده ترین حالت ممکن نگه داشته می شوند. سوال اینجاست که برای راهرو باید چه کرد؟ چه تدبیری باید اندیشید که راهروی ساختمان از حالت جدا افتادگی از بقیه ساختمان خارج شود و به فضایی متفاوت تبدیل گردد.

این سوالی است که طراحان و معماران باید بدان پاسخ گویند اما ما بعنوان شرکتی که در زمینه اجرای سقف کاذب با کناف فعالیت می کنیم، برای سقف راهروها پیشنهادات مناسبی داریم. اگر می خواهید کمی به سقف راهروی ساختمان یا منزل تان حس و حال دهید و یا آن را مدرن نمایید، می توانید مطابق طرح هایی که در ادامه ارائه شده است، سقف کاذبی با کناف زیر سقف اصلی ایجاد نمایید و این سقف کاذب را به شکل فوق العاده ای نورپردازی نمایید.

این کار سبب می شود تا راهروهای محیط از حالت فضای مرده خارج و به یک فضای زنده و جذاب تبدیل شوند. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به طرح های ارائه شده بیاندازید. برای سفارش اجرای کناف ، اطلاع از هزینه های کار و یا هر گونه مشاوره دیگر در رابطه با اجرای سقف کاذب، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو اجرای سقف کاذب مدرن برای راهرو

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>