کناف سقف: پنل های آکوستیک و تصفیه کننده (CLEANEO)

پنل های آکوستیک

طراوت و تازگی محیط داخلی ساختمان ها با استفاده از پنل های آکوستیک و تصفیه کننده هوا CLEANEO

جو یا اتمسفر سامانه گازی طبیعی، پویا و پیچیده ای است که زندگی در سیاره زمین به آن وابسته می باشدو آلودگی هوا به مفهوم تغییر در ویژگی های طبیعی جو در اثر نفوذ مواد شیمیایی سمی، گرد و غبار و سایر عوامل تهدید کننده زیستی است که برای سلامت انسان و محیط زیست مضر می باشد. آلودگی هوا ممکن استمنشا طبیعی (مانند فعالیت آتشفشان ها) یا مصنوعی داشته باشدکه عمدتا بر اثر فعالیت وسایل نقلیه ، کارخانه و ذرات معلق حاصل از فعالیت آن ها به وجود می آید. سالیانه ۳ میلیون نفر در دنیا بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند. در بعضی کشور ها تعداد این افراد بیشتر قربانیان سوانح رانندگی است. این مرگ و میر به طور خاص مربوط به آسم، برونشیت، تنگی نفس، حملات قلبی و آلرژی های مختلف تنفسی است. در ایران نیز سالیانه هزاران نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.

بهره مندی محیط های کار و زندگی در نواحی پرتراکم شهری از هوای سالم، امری نادر است.اکثر ما ۸۰% زمان شبانه روز را در محیط های بسته داخل ساختمان به سر می بریم. به دلیل الزامات مربوط به صرفه جویی انرژی و بسته بودن پوسته ساختمان ها در فضا هایی مانند مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها، ادارات دولتی، مدارس و .. تهویه هوا به درستی صورت نمی گیرد که این امر باعث به حداقل رسیدن تبادل هوای محیط با هوای تازه و افت سریع کیفیت هوا می شود. از سوی دیگر لوازم درون ساختمان ها، پوشش رنگ دیوار ها و سقف ها، کف سازی و استفاده از انواع مواد شوینده شیمیایی و خوشبوکننده و استعمال دخانیات، دستگاه چاپگر، کپی و مانیتور ها از منابع انتشار انواع بخار و گاز های مضر در محیط داخلی ساختمان ها می باشند.

اکنون می توانیم با استفاده از پنل های آکوستیکی و تصفیه کننده cleaneo  کناف که تکنولوژی آن در اختیار است، علاوه بر کاهش آلودگی هوا، آلودگی صوتی فضای کار و زندگی را کاهش داده و محیطی سالم برای خود و دیگران فراهم نماییم.

پنل های آکوستیکپنل های آکوستیک

پنل های آکوستیک پنل های آکوستیک پنل های آکوستیک  پنل های آکوستیک پنل های آکوستیک پنل های آکوستیک پنل های آکوستیک

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>