کناف سقف پذیرایی مربع

کناف سقف پذیرایی مربع

بررسی نمونه های کناف سقف پذیرایی مربع

بخش پذیرایی و یا همان هال ، از دیرباز به عنوان مهمترین بخش هر منزل مسکونی قلمداد شده است. جایی که محل دور هم جمع شده خانواده و برگزاری میهمانی های نیز بوده است. به طور معمول پذیرایی ها در خانه های ایرانی دارای دو شکل کلی است. مربعی یا مستطیلی. پلان هایی که در ایران برای منازل مورد استفاده قرار می گیرند معمولا یکی از این دو شکل هستند و به طور مثال، هال دایره ای شکل بسیار کمتر به چشم می خورد. در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی نمونه های کناف سقف پذیرایی مربع شکل بپردازیم. با پارس آوات همراه باشید.

شاید خانه شما هم از آن دسته خانه هایی باشد که پذیرایی مربع شکل دارد. اگر قصد دارید دستی به سر و روی منزل مسکونی تان بکشید و یا اینکه در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید و به دنبال طرح و ایده برای سقف پذیرایی می گردید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطالب و بررسی نمونه طرح های ارائه شده را از دست ندهید.

ممکن است پذیرایی شما مستطیلی شکل باشد. در این صورت، برای مشاهده طرح ها و مدل هایی از سقف کاذب کناف که مخصوص پذیرایی های مستطیل شکل هستند، می توانید طرح های ارائه شده در لینک زیر را بررسی نمایید:

کناف سقف پذیرایی مستطیلی

و اما بپردازیم به اصل موضوع این بخش یعنی نمونه طرح های کناف سقف پذیرایی مربعی.

نکاتی در رابطه با دکوراسیون طراحی پذیرایی های مربع شکل

اولین نکته ای که در رابطه با پذیرایی های مستطیل شکل وجود دارد این است که شما به عنوان مالک به دنبال پیاده سازی چه طرحی هستید؟ می خواهید یک پذیرایی مدرن داشته باشید و یا اینکه به دنبال یک کار کلاسیک هستید! بسته به دکوراسیونی که برای کل فضای منزل و پذیرایی مورد استفاده قرار می دهید، باید طرح سقف کاذب و نورپردازی روی آن را صورت دهید. اگر فضای منزل شما کلاسیک است، سقف نیز باید متناسب با آن، کلاسیک کار شود و اگر فضای پذیرایی ساده و مدرن است، باید سقف کاذب نیز طرحی مدرن داشته باشد.

در ادامه طرح هایی از هر دو سبک مدرن و کلاسیک را مشاهده خواهید نمود.

نکته دوم در مورد پذیرایی مربعی و طرح مناسب با سقف کاذب آن، ابعاد و اندازه پذیرایی است. اگر ابعاد پذیرایی کوچک است، نباید به سراغ طرح های شلوغ بروید. چرا که در این صورت به جای زیبایی، اثر عکس خواهد داشت و فضا شلوغ به نظر می رسد. در پذیرایی های کوچک باید از طرح های ساده، خلوت و مدرن استفاده نمود. بهترین گزینه برای پذیرایی های مربعی کوچک، استفاده از باکس نور مخفی دور تا دور فضای پذیرایی است. این باکس های نور مخفی معمولا با نام اتوبوسی نیز شناخته می شوند، در زیر می توانید نمونه ای از اجرای باکس نور مخفی دور تا دور در یک پذیرایی کوچک را مشاهده نمایید:

کناف سقف پذیرایی مربع

و در تصویر زیر می توانید نمونه ای از اجرای باکس نور مخفی دور تا دور یک پذیرایی کوچک که به سبک کلاسیک طراحی شده است را مشاهده نمایید:

کناف سقف پذیرایی مربع

اگر هم پذیرایی خانه شما مربعی شکل است اما ابعاد بزرگی دارد، می توانید هر طرحی را که دوست دارید، بر روی سقف پیاده سازی نمایید. به عنوان مثال اگر پذیرایی منزل شما بزرگ است و به شکل کلاسیک دکور شده است، طرح دایره ای زیر می تواند کاملا مناسب منزل شما باشد:

کناف سقف پذیرایی مربع

اگر طرح های ساده مانند باکس نور مخفی دور تا دور فضای نشیمن را نمی پسندید و از طرف دیگر ابعاد پذیرایی شما کوچک نیست، می توانید از طرح های دایره ای شکل نظیر طرح زیر استفاده نمایید:

کناف سقف پذیرایی مربع

در ادامه دعوت می کنیم چند طرح دیگر در رابطه با سقف کناف پذیرایی مربع شکل را مشاهده نمایید:

کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع کناف سقف پذیرایی مربع

در این مطلب به بررسی طرح هایی پرداختیم که می توانند برای پذیرایی مربعی شکل مناسب باشند. اگر پذیرایی شما مربعی شکل است، می توانید از این طرح ها برای نشیمن خود ایده بگیرید.

اگر نیاز به مشاور در رابطه با اجرای طرح های ارائه شده و با هر طرح دیگری دارید و یا به دنبال استعلام قیمت اجرای سقف کاذب کناف برای منزل مسکونی تان هستید، می توانید با مشاورین در پارس آوات در تماس باشید. ما می کوشیم بهترین مشاوره را در کنار مناسب ترین قیمت ممکن به شما ارائه نماییم.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>