کناف سقف، طرح های لوکس و مدرن با کناف

کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف

کناف سقف، طرح های لوکس و مدرن با کناف

شاید بسیاری از افراد کناف را متریالی بدانند که تنها برای ساخت دیوار و یا سقف از آن استفاده می شود. یک متریال پایه ای در ساختمان! که البته همینطور هم هست. اما باید دانست کناف متریالی است که انعطاف بالایی دارد و می توان با آن علاوه بر اجرای دیوار کناف و یا سقف، طرح های خاصی را نیز اجرا نمود. در واقع هر طرحی بر روی دیوار را می توان با کناف اجرا نمود.

از این رو بر آن شدیم تا در این بخش، ۲۰ تصویر از ۲۰ پروژه ی مدرن را در اختیار شما قرار دهیم که در تمامی آنها با کناف یک طرح خاص بر روی سقف و یا دیوار اجرا شده است (به غیر از باکس های نور مخفی). شما می توانید طرحی خلاقانه برای سقف داشته باشید، خارج از تمام طرح های متعارف! و آن را با کناف اجرا نمایید.

اگر به دنبال طرح خاص و متفاوتی برای سقف هستید و به دنبال ایده می گردید، ایده های ارائه شده در این بخش نیز می تواند بسیار به کار شما بیاید. طرح های ارائه شده مربوط به فضای مسکونی و عمدتا اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب هستند. همچنین از شما دعوت می کنیم تا برای مشاوره در زمینه طراحی و اجرای سقف و دیوار با کناف و اجرای آن، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف

کناف سقف،اجرای کناف سقف،اجرای کناف دیوار،دیوار کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>