قیمت سقف کاذب طرح دار

قیمت سقف کاذب طرح دار
سقف کاذب کناف طرح دار

بررسی قیمت سقف کاذب طرح دار

بسیاری از کسانی که با شرکت کناف پارس آوات تماس می گیرند، به دنبال استعلام قیمت سقف کاذب طرح دار برای منزل و یا محیط کارشان هستند.

در واقع بسیاری از شما مشتریان عزیز، طرحی را در اینترنت و یا در وب سایت ما در بین نمونه کارهای مختلف دیده اید و به همین دلیل به دنبال دانستن قیمت اجرای طرح برای منزل خود هستید.

قیمت سقف کاذب طرح دار
سقف کاذب کناف طرح دار

جالب است بدانید که بیشترین تماس هایی که از سوی شما مشتریان گرامی با ما گرفته می شود، برای استعلام قیمت اجرای یک طرح سقف کاذب کناف برای نشیمن یا پذیرایی منزل است. همینطور بسیاری از افراد به دنبال قیمت اجرای کناف کاری برای دیوار پشت تلویزیون هستند. یعنی یکی از طرح های موجود در وب سایت کناف پارس آوات برای پست تلویزیون را دیده اند و می خواهند قیمت همان طرح را بدانند.

بنابراین در این بخش قصد داریم نکاتی در رابطه با استعلام قیمت اجرای کناف با طرح های مختلف را به اطلاع شما برسانیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

استعلام قیمت اجرای سقف کاذب طرح دار

اما در این قسمت قصد داریم به سوال اصلی شما عزیزان یعنی قیمت اجرای یک طرح یا مدل خاص بپردازیم. در مورد قیمت اجرای کناف یا همان کناف کاری باید بدانید :

  • قیمت اجرای طرح های مختلف کناف ، متفاوت است. البته باید بدانید که قیمت اجرای کناف بصورت ساده بر روی سقف و یا دیوار مشخص است. اما با توجه به اینکه برای اجرای کارهای مدل دار و طرح دار نیاز به وقت و زمان بیشتری می باشد، از این رو قیمت کار با توجه به بررسی طرح ارائه خواهد شد.
  • برای بررسی طرح و اعلام قیمت کار به شما، لازم است که طرحی که از آن خوشتان آمده است را از طریق واتس آپ Whats app برای ما بفرستید. شماره های تماس با ما همگی دارای واتس آپ هستند و شما می توانید از این طریق طرح مورد نظرتان را برای ما بفرستید تا ما بدانیم شما در مورد کدام طرح صحبت می نمایید (لازم است بدانید که در بسیاری از تماس ها شما دوستان طرحی که برای سقف منزل تان را دیده اید برای ما تشریح می نمایید اما با توجه به زیاد بودن طرح ها، ما دقیقا نمی دانیم که شما در مورد کدام یک صحبت می کنید. از این رو لازم است عکس مورد نظر را برای ما ارسال کنید.)
  • در ادامه شما باید متراژ حدودی کار را داشته باشید. یعنی بدانید که مثلا پذیرایی منزل تان بصورت حدودی چند متر مربع است. بر اساس متراژ اعلامی شما، ما نسبت به برآورد حدودی قیمت با توجه به طرحی مورد نظر شما اقدام می کنیم و قیمت اولیه و حدودی را به استحضار شما می رسانیم.
  • لازم است بدانید که قیمت دقیق و نهایی کار شما، پس از بازدید حضوری از محل کار انجام خواهد شد. قیمت تلفنی کناف بصورت حدودی است و قیمت دقیق اجرای مدل سقف کاذب کناف منزل شما، تنها با بازدید حضوری و اندازه گیری کار صورت خواهد گرفت.
  • علاوه بر این که قیمت اجرای کناف برای کارهای طرح دار متفاوت است، زمان مورد نیاز برای انجام کار نیز تفاوت خواهد داشت. واضح است که با توجه به متراژ فضای مورد نظر شما و همینطور پیچدگی یا سادگی کار، زمان مورد نیاز برای انجام کار متفاوت خواهد بود.
قیمت سقف کاذب طرح دار
سقف کاذب کناف طرح دار

از شما دوستان و مشتریان گرامی که درخواست اجرای طرح کناف و استعلام قیمت اجرای کار را دارید خواهشمندیم طرح مورد نظرتان را به شماره های زیر واتس آپ نمایید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

سپس می توانید با تماس با مشاورین خود در گروه کناف پارس آوات و اعلام مشخصات کارتان نظیر متراژ و ….، نسبت به استعلام قیمت اولیه اقدام نمایید.

قیمت سقف کاذب طرح دار
سقف کاذب کناف طرح دار

قیمت اجرای کناف ساده (غیر طرح دار)

همانطور که می دانید، قیمت کناف به طور منظم توسط شرکت کناف ایران اعلام می شود. بنابراین در بالا بودن و پایین بودن قیمت پروژه، شرکت کناف پارس اوات هیچ دخالتی نخواهد داشت و ما بر اساس طرح و مدل کناف کاری، دستمزد مورد نظر را اعلام می نماییم.

در حال حاضر یعنی خرداد ماه سال ۱۳۹۹ قیمت اجرای کناف ساده سقف در حدود ۹۵ الی ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر مترمربع می باشد.

برای استعلام قیمت روز از طریق شماره های اعلام شده با ما در تماس باشید.

در ادامه می توانید نمونه هایی از سقف کاذب کناف با طرح ها و مدل های متفاوت و مدرن را مشاهده نمایید:

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>