طرح کناف برای سقف اتاق خواب دخترانه

طرح کناف برای سقف اتاق خواب

طرح کناف برای سقف اتاق خواب دخترانه

یکی از کاربردهای کناف ، استفاده از آن برای سقف اتاق خواب است. اگر قصد داشته باشیم، اتاق خوابی مدرن همراه با نورپردازی متفاوت داشته باشیم، باید از سقف کاذب استفاده کنیم و طرحی مدرن را در قالب سقف کاذب بر روی سقف اجرا نماییم. بهترین متریال برای اجرای طرح بر روی سقف، کناف است. کناف بواسطه ویژگی هایی که دارد، قابلیت پیاده سازی هر طرحی را برای ما مقدور می سازد.

در وب سایت کناف پارس آوات نمونه های زیادی از اجرای کناف برای سقف اتاق خواب را ارائه نموده ایم. اگر تمایل به دیدن این نمونه ها دارید، می توانید از طریق لینک زیر آنها را مشاهده نمایید:

سقف کاذب اتاق خواب

و اما در این بخش به سراغ اجرای طرح های مدرن کناف برای سقف اتاق خواب آن هم از جنس دخترانه رفته ایم. در حقیقت نمونه هایی از اتاق خواب هایی ارائه شده است که در آنها از سقف کاذب کناف کار شده است و سقف نورپردازی گردیده است.

اگر به دنبال طرح کناف برای سقف اتاق خواب هستید، می توانید نگاهی به این نمونه ها بیاندازید. اگر هر کدام از این طرح ها یا طرح های دیگر مطابق سلیقه تان می باشد، می توانید با هماهنگی با ما، این طرح ها را بر روی سقف اتاق خواب تان اجرا نمایید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره در زمینه اجرای کناف ، سفارش اجرا و … با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

در بیشتر طرح هایی سقف که در ادامه مشاهده می نمایید، سقف کاذب دور تا دور فضای اتاق چرخیده است. به این حالت از اجرای کناف ، مدل اتبوسی یا باکس نور مخفی گفته می شود. در این حالت، کناف، با عرض کمتر از نیم متر (به صورت متعارف ۴۰ سانتی متر) دور تا دور اتاق می چرخد. فاصله ی کناف از سقف اصلی نیز در حدود ۱۰ سانتی متر خواهد بود.

طرح کناف برای سقف اتاق خواب طرح کناف برای سقف اتاق خواب

در این طرح، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، کناف بصورت پیوسته بر روی دیوار و سقف کار شده است. اگر شما به دنبال اجرای طرحی هستید که در آن، نوارهای پیوسته بر روی دیوار و سقف حرکت کنند (مانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می نمایید)، بهترین متریال برای پیاده سازی این طرح کناف است.

طرح کناف برای سقف اتاق خواب طرح کناف برای سقف اتاق خواب طرح کناف برای سقف اتاق خواب طرح کناف برای سقف اتاق خواب طرح کناف برای سقف اتاق خواب

در این مطلب به بررسی اجرای طرح های کناف برای سقف اتاق خواب پرداخته ایم. اگر در رابطه با خرید، سفارش اجر و یا خود متریال کناف سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق شماره های تماس و یا از طریق بخش نظرات، پرسش خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>