طرح های سقف کاذب رستوران با کناف

طرح های سقف کاذب رستوران

طرح های سقف کاذب رستوران با کناف

به طور معمول فضاهای تجاری و همچنین فضاهای میزبانی نمی توانند از نقطه نظر طراحی و دیزاین فضا، خیلی ساده و خام باشند. بلکه باید دارای طراحی داخلی و دیزاین مخصوص به خود باشند. طراحی وی دیزاین فضا، یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتریان است. بویژه در بازاری که رقابت سنگینی بر آن حاکم است و همه می کوشند با راهکارهای مختلف نسبت به جذب مشتریان اقدام نمایند. یکی از فضاهای میزبانی و تجاری، رستوران ها هستند. معمولا در سطح شهر، رستوران هایی با دکوراسیون متفاوت می بینید که از فضاهای خام و نامتناسب قدیمی فاصله گرفته اند و دکوراسیون خود را به روز و منطبق با سلیقه مشتری طراحی نموده اند. این تغییر در دکوراسیون، می تواند احترام به مشتری و ارباب رجوع باشد.

در طراحی و دکوراسیون رستوران، به طور معمول، یکی از بخش هایی که باید برای آن طرح ویژه ای در نظر گرفت، سقف است. اجرای طرح های مختلف بر روی سقف، معمولا بصورت سقف کاذب و با متریال کناف انجام می شود. البته لازم به ذکر است که دست شما، در انتخاب متریال کاملا باز خواهد بود اما کناف یکی از متریال هایی است که برای اجرای سقف کاذب کاملا مناسب است.

دلایل این امر یعنی مناسب بودن کناف برای اجرای سقف کاذب را پیش تر در وب سایت کناف پارس آوات تشریح نموده ایم. این دلایل بطور خلاصه شامل قیمت مناسب متریال کناف ، انعطاف پذیر بودن این متریال و قابلیت اجرای طرح های مختلف با آن، سرعت اجرای بالا، مقاومت فوق العاده، سازه سبک و … می باشند.

به طور حتم اگر کمی در رابطه با متریال هایی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند جستجو نمایید، این موضوع را متوجه خواهید شد. شاید بزگترین ویژگی کناف نسبت به دیگر متریال های مورد استفاده بر روی سقف را بتوان قابلیت اجرای طرح های مختلف دانست. شما می توانید طرح های سقف کاذب رستوران به سبک مدرن را مورد استفاده قرار دهید و یا اینکه از طرح های شلوغ تر بهره ببرید. دست شما کاملا باز است! علاوه بر این درهنگام اجرای کناف، می توان سیستم نورپردازی رستوران را به کلی متحول نمود و یک نورپردازی مدرن را بر روی سقف اجرا کرد.

نکته ی دیگر در رابطه با طرح های سقف کاذب رستوران با کناف را می توان، بستر سازی سقف برای اجرای طرح های دیگر و یا بکاربردن دیگر متریال ها عنوان نمود. در طرح هایی که در این بخش و در ادامه مشاهده خواهید نمود، خواهید دید که کناف بخشی از سقف کاذب را ایجاد نموده است و بخش دیگر با متریال هایی نظیر چوب و … اجرا گردیده است. این طرح های دکوراتیو و چند متریالی، از قابلیت هایی است که کناف به شما خواهد داد.

چنانچه شما مالک یک رستوران یا فست فود هستید و قصد تغییر در دکوراسیون و طراحی فضای کاری تان را دارید، برای اجرای سقف کاذب کناف و یا اجرای کلی دکوراسیون رستوران تان و همچنین استعلام قیمت کناف کاری ، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه های اجرای سقف کاذب کناف برای رستوران های مختلف را مشاهده نمایید. در برخی از طرح ها، سقف با کناف کار شده و در نهایت ربا رنگ هایی نظیر مشکی رنگ آمیزی شده است که این موضوع خود می تواند یکی از قابلیت های جذاب کناف باشد.

طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران طرح های سقف کاذب رستوران

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>