شماره کناف کار تهران

شماره کناف کار تهران

شماره کناف کار تهران

نیاز به کناف کار دارید؟

در حال بازسازی منزل یا محیط کارتان هستید و می خواهید سقف کاذب و یا دیواری را با کناف اجرا نمایید؟

و یا اینکه در حال ساخت ساختمان هستید و نیاز به اکیپ کناف کار حرفه ای دارید تا پروژه تان را انجام دهد؟

شرکت کناف پارس آوات با بیش از یک دهه تجربه در زمینه اجرای کناف و همچنین فروش پنل های کناف ، با تمام توان در اختیار شماست. اگر به دنبال شمار کناف کار هستید، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

ساعات تماس: ۹ الی ۲۰

روال کار چگونه است؟

به طور حتم می خواهید بدانید برای انجام کارتان، چه بازسازی یک واحد مسکونی یا تجاری و چه اجرای یک پروژه بزرگ، چه کاری باید انجام دهید. ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم تا کارتان را به بهترین شکل ممکن صورت دهید. انجام کار به بهترین شکل شامل موارد زیر می شود:

  • انجام کار کناف با بهترین و بهینه ترین قیمت ممکن
  • انجام کار در سریع ترین زمان ممکن
  • انجام کار با بهترین و مطمئن ترین متریال موجود در بازار.

در ادامه در مورد هر یک از بخش های بالا توضیحاتی ارائه می دهیم تا بیشتر با روال انجام کار کناف آشنا شوید. فارغ از کاربری فضایی که می خواهید کار کناف را انجام دهید و چه برای سقف و چه دیوار قصد اجرای کناف را داشته باشید. اگر فرصت دارید، پیشنهاد می کنیم این توضیحات کوتاه را حتما مطالعه نمایید.

کناف کار با قیمت مناسب (کناف کاری ارزان)

چطور می توان برای کناف قیمت مناسب را بدست آورد؟ مسلما بهترین کار برای استعلام قیمت کناف ، استعلام آن از شرکت های کناف کاری و همینطور افراد کناف کار است. با تماس با هر یک از این افراد شما می توانید قیمت اجرای کناف را بدست آورد. اما در مورد قیمت مطمئنا به سوالی برخواهید خورد. اینکه چرا قیمت ها متفاوت است؟ چرا هر کسی قیمت مربوط به خود را اعلام می کند و قیمت ها شبیه به هم نیستند!

در مورد این تفاوت قیمت چند نکته وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاه باشید:

  1. اول اینکه، کناف نام یک برند تجاری برای گچ برگ است. چون بار اول این محصول با این نام در ایران عرضه شد، گچ برگ را با نام کناف مترادف می دانند. اگر در تماس های تلفنی، قیمت های متفاوت می شنوید، یکی از دلایل آن این است که برندهای مختلف قیمت های مختلف دارند. اما کناف در ایران دارای کارخانه ست و بطور رسمی تولید و عرضه می گردد. کیفیت کناف اصل یا کناف ایران، با تمامی محصولات فرعی متفاوت است. این را از ما که سالهاست کار کناف انجام می دهیم بپذیرید! قیمت کناف ایران کمی بالاتر از برندهای متفرقه است. اگر قیمت بالاتری را برای هر متر کناف شنیدید، به این معنی نیست که سایرین ارزان تر کار را انجام می دهند! بلکه این قیمت متریال است که قیمت کار ما را تعیین می کند. شرکت پارس آوات نمایندگی رسمی شرکت کناف است. از این رو ما به شما تضمین می دهیم که متریال با بهترین کیفیت و البته بهترین قیمت ممکن را در اختیار شما قرار دهیم و برای شما اجرا نماییم.
  2. دوم اینکه بسیاری از همکاران در صنف کناف، پشت تلفن به شما قیمت پایین تری را پیشنهاد می دهند و به دنبال این هستند که کار اجرا را بگیرند. اما واقعیت این است که این دسته از افراد موقع ارائه فاکتور و قیمت نهایی کار، قیمت بیشتری نسبت به متراژ کنافی که کار کرده اند ارائه می نمایند. این یک شیادی بزرگ است. بنابراین مراقب باشید فریب این دسته از افراد را نخورید. تشخیص درست و غلط کمی سخت است. از این رو پیشنهاد می کنیم با شرکتی کار کنید که هم متریال اصلی را مورد استفاده قرار می دهد و هم در ارائه هزینه کار، صادقانه عمل می کند!

اجرای سریع کناف

خوب است بدانید کناف به دلیل ماهیتی که دارد، بسیار سریع است و به سرعت اجرا می گردد. کناف خشک است. یعنی بالافاصله پس از کناف کاری می توان نسبت به نقاشی آن اقدام نمود. سرعت اجرای کناف و سازه آن با متریال های مشابه نظیر گچ و رابیتس قابل مقایسه نیست! چرا که در کناف کاری از گچ خیس استفاده نمی شود!

به خاطر داشته باشید که با هر کناف کاری که برای اجرای کار صحبت می کنید زمان انجام حدودی کار را از وی استعلام نمایید. چرا که برای شما که در حال بازسازی خانه و یا مغازه تان هستید، به سرعت به سرانجام رسیدن کار، در کنار قیمت کار، از اولویت بالایی برخوردار است.

ما در شرکت پارس آوات می کوشیم با توجه به درخواست تمامی کارفرمایان گرامی برای انجام کار با نهایت سرعت ممکن، با استفاده از نیروهای آموزش دیده، این موضوع مهم را به بهترین نحو ممکن صورت دهیم.

انجام کار با کناف اصلی

همانطور که بالاتر اشاره نمودیم، کناف نام یک برند تجاری آلمانی است. این محصول در حقیقت گچ برگ نام دارد. به دلیل عرضه این متریال با نام کناف در ایران برای اولین بار، امروزه نام گچ برگ و کناف در ایران مترادف شده اند. اما باید بدانید که برندهای مختلفی امروزه این محصول را در ایران تولید می کنند. کیفیت تمامی برندها یکسان نیست! به همین دلیل قیمت ها هم یکسان نیست.

در همین راستا خوب است بدانید که بالاترین کیفیت گچ برگ به لحاظ ماندگاری، مقاومت و حفظ زیبایی ، مربوط به کناف ایران است که زیر نظر کناف آلمان تولید می گردد.

بنابراین اگر قصد دارید سقف کاذب و یا دیواری را اجرا نمایید که سالهای سال زیبا و پابرجا باشد، از متریال اصلی استفاده نمایید. شرکت کناف پارس آوات به عنوان نماینده شرکت کناف ایران، به شما تضمین می دهد که متریال اصل با بهترین قیمت ممکن را در اختیار شما قرار دهد.

کلام آخر

ادعا نمی کنیم بهترین هستیم. این یک شعار تکراری است! اما به طور جد تلاش می کنیم کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. به  شکلی که کارفرما از هزینه ای که برای کار خود می کند، کاملا راضی باشد. ما در پارس آوات می کوشیم، قیمت مناسب را در کنار کیفیت حداکثری ارائه نماییم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان پارس آوات در تماس باشید.

برای مشاهده برخی از نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت کناف پارس آوات، به لینک زیر مراجعه نمایید:

نمونه کارهای کناف کاری پارس آوات

شماره کناف کار تهران

شماره کناف کار تهران

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سسیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>