سقف مغازه شیک با کناف

سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف

نمونه اجرای سقف مغازه شیک و مدرن با متریال کناف

در این مطلب قصد داریم به همراه شما، به بررسی نمونه ای از سقف مغازه شیک بپردازیم. فروشگاه کفش مدرن که برای اجرای سقف کاذب آن، از متریال کناف استفاده شده است. اگر مالک فروشگاه کفش و یا هر نوع مغازه دیگری هستید و قصد دارید سقف دکوراتیو زیبا و منحصر بفردی برای مغازه تان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. چرا که در این مطلب، به بررسی نمونه ای از اجرای سقف کاذب پرداخته ایم که می تواند بر روی هر فروشگاهی اجرا شود و از طرف دیگر، هزینه ی مقرون به صرفه و منطقی دارد.

مطالبی که در این بخش مورد بررسی قرار خواهند گرفت عبارتند از :

  • لزوم اجرای دکور شیک و مدرن برای مغازه و فروشگاه
  • نورپردازی سقف فروشگاه
    • اجرای سقف شیک با کناف
  • نحوه اجرای کناف
    • زمان مورد نیاز
    • قیمت اجرای کناف برای مغازه

با شرکت کناف پارس آوات همراه باشید.

لزوم اجرای دکور شیک و مدرن برای مغازه و فروشگاه

اهیمت دکوراسیون و دکور در فضاهای تجاری، فروشگاه ها و مغازه ها بر هیچ کس پوشیده نیست. فضاهای تجاری بویژه فروشگاه ها و مغازه، همواره میزبان مشتریان خود هستند و در این فضاها، اهمیت دکور زیبا، شیک و مدرن از اهمیت ویژه ای برخودار است. در گذشته، دکوراسیون فروشگاه ها، یک رقابت پنهان در بین رقبا بود. اما امروزه این یک رقابت آشکار است و برای جذب مشتریان، شما نیاز خواهید داشت که دیزاین و دکوراسیون مدرن و منطبق بر اصول طراحی و دکوراسیون داشته باشید. در غیر این صورت این رقابت را به رقبایی که فروشگاه های آنها از دیزاین بهتری برخودار هستند، خواهید باخت.

برای بحث طراحی و دکور فروشگاه، چند راه پیش روی شماست. شما می توانید این کار را به یک گروه طراحی و معماری واگذار نمایید و یا اینکه خودتان بر اساس آنچه در ذهن دارید و مطابق با محصولی است که ارائه می نمایید، اقدام به اجرای دیزاین نمایید. در هر دو روش، چه طراحان اقدام به طراحی فروشگاه نمایند و چه خودتان دست به این کار بزنید، می توانید از نمونه کارهای انجام شده توسط سایرین، ایده های خوبی بگیرید.

دیزاین و دکور فروشگاه شامل بخش های مختلفی است. دیوار، کف، سقف، چیدمان، ویترین و قفسه و … . هر کدام از این موارد، باید بصورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند اما در کل باید یک هارمونی، نظم و هماهنگی بین تمامی بخش های فروشگاه برقرار باشد.

پس از اینکه بحث طراحی به پایان رسید و چنانچه تصمیم گرفتید سقف فروشگاه را با متریال کناف اجرا نمایید، می توانید از خدمات اجرای کناف شرکت پارس آوات استفاده نمایید.

نورپردازی سقف فروشگاه

در میان تمامی بخش های دیزاین و دکور مغازه، همواره بحث نور فروشگاه و نورپردازی، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. فروشگاه ها، باید از نور خوبی برخودار باشند و این نه تنها یک نقطه مثبت، بلکه یک نیاز اولیه و ضروری است! امروزه در بازار، سیستم های مختلف لایتینگ برای فضاهای تجاری وجود دارند که می توان هر کدام از آنها را با توجه به دیزاین مورد نیاز، مورد استفاده قرار داد.

برای اجرای سقف فروشگاه، به طور معمول راه های زیادی وجود دارد. راه هایی که بتوان بوسیله آن سقفی را اجرا نمود که نورپردازی و سیستم های لایتینگ در آن پیاده سازی شود و از طرف دیگر، خود سقف حالتی زیبا و دکوراتیو داشته باشد.

امروزه در بین متریال های موجود در بازار، بهترین، ارزان ترین و سریع ترین متریال موجود، کناف است. از سوی دیگر کناف این قابلیت را به شما می دهد که هر طرحی را بر روی سقف اجرا نمایید و سیستم لایتینگ را پیاده سازی نمایید.

اجرای سقف شیک با کناف

نمونه ای که در این بخش ارائه شده است، نمونه ای ساده، زیبا و مدرن از اجرای سقف شیک و زیبا برای یک فروشگاه کفش است که در آن، از کناف استفاده شده است.

همانطور که می دانید، کناف در حقیقت ورق های گچ فشرده و از پیش آماده است. برای اجرای طرح دکوراتیو با کناف برای سقف فروشگاه، مطابق طرح ، ابتدا سازه کناف بر روی سقف اجرا می گردد و سپس، ورق های کناف مطابق ابعاد و اندازه مشخص شده، برش خورده و بر روی سازه نصب می گردند. در هنگام کناف کاری جای لایت هایی که قرار است بر روی سقف دکوراتیو کاذب نصب شوند ، خالی می گردد. سپس سقف نقاشی و لایت ها توسط برق کار نصب می گردند. به این شکل، سقف کاذب دکوراتیو به همراه نورپردازی آماده می گردد. در ادامه، دعوت می کنیم تصاویر مربوط به این نمونه اجرای کناف برای سقف فروشگاه کفش را مشاهده نمایید. پس از بررسی این تصاویر، نحوه اجرای کناف، زمان مورد نیاز و هزینه لازم برای انجام این کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف
سقف مغازه شیک با کناف

 

نحوه اجرای کناف

اگر شما مالک یک فروشگاه باشید و قصد داشته باشید دستی به سر روی مغازه تان بکشید و دکوراسیون آن را به روز نمایید، به طور حتم برای اجرای سقف، گذرتان به کناف خواهد خورد. چرا که کناف تنها متریالی است که قیمت کاملا مناسب دارد و از سوی دیگر، می توان هر طرحی را با آن اجرا نمود.

از سوی دیگر، کناف متریالی است که بسیار سریع اجرا می گردد. در فضاهای تجاری، فروشگاه ها و مغازه، سرعت در اجرای کار از اهمیت بالایی برخودار است. چرا که هر روز تعطیلی و خواب مغازه، سبب ضرر و زیان هنگفتی می گردد. از این رو، سرعت در اجرای کار بسیار مهم است و متریال هایی برای فضاهای تجاری انتخاب می گردند که بتوانند سریع اجرا شوند.

زمان مورد نیاز

همانطور که اشاره شد، در فضاهای تجاری و فروشگاهی، سرعت در اجرا و تحویل کار، یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب متریال است. چرا که هزینه اجاره و خواب در فضای با کاربری تجاری بسیار زیاد است. از این رو، باید متریال هایی را در کار مورد استفاده قرار داد که سرعت اجرای خوبی داشته باشند.

همانطور که اشاره نمودیم، ورق کناف ، از جنس گچ و خشک است. این ورق ها، برای اجرا بر روی سقف برش خورده و بلافاصله پس از نصب، می توانند نقاشی شوند. پنل کناف مانند سیستم های گچ و رابیتس، نیازی به خشک شدن ندارد و این موضوع، کناف را تبدیل به یکی از مهمترین گزینه ها برای اجرای سقف و دیوار نموده است.

در نظر بگیرید که می خواهید سقف مغازه تان را بصورت دکوراتیو، اجرا نمایید. اگر بخواهیم تخمین از زمان مورد نیاز برای اجرای کناف سقف فروشگاه تان داشته باشید، باید اینطور بگوییم که اجرای یک طرح ساده و معمولی بر روی سقف، برای یک مغازه ۲۰ الی ۵۰ متری، در حدود ۳ الی ۴ روز زمان احتیاج خواهد داشت. پس از این زمان، می توان سقف را نقاشی و لایت را نصب نمود. البته لازم به ذکر است، این زمان می تواند بسته به طرحی که اجرا می گردد، کمتر یا بیشتر باشد.

قیمت اجرای کناف برای مغازه

همانطور که می دانید، پس از نوسانات قیمت ارز در سال ۱۳۹۷ و سال جاری، قیمت کناف و اجرای آن نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. طی ماه های اخیر، یعنی زمستان سال ۹۸، قیمت کناف برای هر مترمربع، در حدود ۷۵ الی ۸۵ هزار تومان، برای طرح های ساده و معمولی می باشد. در حدول زیر قیمت اجرای کناف برای طرح های دکوراتیو برای فروشگاه ها و سایر فضاها اعلام شده است. (قیمت ارائه شده مربوط به تامین متریال و اجرای آن است)

خدماتقیمت
اجرای کناف طرح ساده متراژ بیشتر از ۲۰ متر مربع۷۵.۰۰۰ الی ۸۵.۰۰۰ تومان به ازای هر مترمربع
اجرای کناف طرح ساده متراژ کمتر از ۲۰ متر مربعتوافقی به دلیل متراژ پایین
اجرای سقف کناف دکوراتیو برای فروشگاه با طرح ساده و معمولی و متراژ بالای ۲۰ مترمربعاز ۷۵.۰۰۰ الی ۱۵۰.۰۰۰ تومان به ازای هر مترمربع
اجرای سقف کناف دکوراتیو برای فروشگاه با طرح غیرساده در هر متراژینیازمند بازدید، مذاکره و بصورت توافقی بر اساس زمان مورد نیاز و متریال مصرفی

در جدول بالا، قیمت حدودی اجرای کناف را ارائه نمودیم چرا که به طور حتم در هر پروژه بازسازی و دکوراسیون، قیمت هم یکی از فاکتورهای مهم است. در واقع هر دو فاکتور قیمت و زمان، برای انتخاب و استفاده از یک متریال برای فضاهای تجاری و فروشگاه و مغازه، بسیار مهم هستند.

کناف از جمله متریال هایی است که هم به لحاظ قیمت و هم زمان مورد نیاز برای اجرا، مشابه ندارد و از سوی دیگر، تقریبا هر طرحی را می توان با کناف اجرا نمود و دست شما در اجرای انواع طرح های ساده و پیچیده باز خواهد بود.

لازم به ذکر است، قیمت نهایی پروژه شما، با بازدید کار ارائه خواهد شد. اما برای استعلام قیمت اولیه پروژه و برآورد هزینه کار، دریافت مشاوره در رابطه با اجرای کناف و …، می توانید با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>