باکس معلق کناف بالای جزیره آشپزخانه و کانتر رسپشن

کناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کناف

باکس معلق کناف بالای جزیره آشپزخانه و کانتر رسپشن

شاید شما هم در آشپزخانه های مدرن امروزی که به صورت جزیره ای هستند و یا روی کانتر در بخش رسپشن فضاهای اداری، دیده باشید که یک‌ صفحه معلق روی سقف وجود دارد که یک حالت جدا از سقف دارد و انگار بخشی متمایز از سقف است.

اجرای این سقف های کاذب مجزا با کناف صورت می گیرد. در واقع معمولا کل سقف از جنس کناف است و این بخش نیز به شکل مجزا از سقف اصلی، بالای سر جزیره یا کانتر اجرا شده است و‌در نهایت نورپردازی گردیده است.

دلیل این کار و چنین طراحی ای این است که به وسیله کناف جداسازی یا تفکیک‌فضاها صورت گیرد که یک راهکار در معماری ساختمان است. در واقع بوسیله این سقف مجزا، انگار بخش جزیره و کانتر از سایر قسمت عا تفکیک شده اند و چنین حسی به بیننده انتقال می یابد. دلیل دیگر، اجرای نورپردازی متفاوت برای این قسمت ها می باشد.

در ادامه نمونه هایی از این مدل سقف ها معلق و جدا که با کناف کار شده اند، قرار داده شده است تا بتوانید با مشاهده این نمونه ها، برای کار خود ایده بگیرید.

همچنین اگر قصد اجرای کناف را دارید، می توانید جهت مشاوره با پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کنافکناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کناف

کناف سقف آشپزخانه،سقف آشپزخانه کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستمهای کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>