اجرای کناف سقف آپارتمان مدرن

سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب

اجرای کناف سقف آپارتمان مدرن

در این بخش قصد داریم با همراهی شما، به بررسی نمونه ای از یک آپارتمان مدرن بپردازیم که سقف آن بطور کامل با کناف کار شده است اما نه به شکلی که همیشه دیده اید و می شناسید. عادت کرده ایم سقف کاذب را با باکس های نور مخفی که دور تا دور فضای نشیمن می چرخند ببینیم و سقف کاذب را به این شکل شناخته ایم.

اما در آپارتمانی که در ادامه می بینید، سقف بطور کامل با کناف کار شده است و خبری از باکس های نور مخفی نیست. در واقع بسیاری از ساختمان های نوساز برای سقف از کناف استفاده می کنند. صفحات گچی کناف به عنوان یک متریال از پیش آماده برای ساخت سقف مورد استفاده قرار می گیرند. به این معنا که سقف بطور کامل از جنس کناف است اما شما تفاوتی با سقف گچی معمولی نمی بینید و آن را یک سقف گچی ساده می پندارید.

سقف کناف این آپارتمان به طراح اجازه داده است تا در هر جایی که نیاز دارد، بر روی سقف جای لامپ را در بیاورد. به عنوان مثال می توان به لایت های ریلی روی سقف آشپزخانه، جای پرده و لامپ های هالوژن روی سقف اشاره نمود. همچنین می توان به سقف سرویس بهداشتی اشاره نمود. می بینید که این سقف نیز با لامپ های تو کار، نورپردازی شده است.

بنابراین کناف کاری و سقف کاذب لزوما به معنای یک طرح خاص دور لامپ و لوستر نیست. بلکه می توان کل سقف را با کناف اجرا نمود و در نهایت هالوژن و یا هر نوع لایتی را روی سقف کار نمود. اگر قصد اجرای کناف برای سقف منزل یا محل کارتان را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب

در این تصویر به لایت ریلی کار شده بالای سقف تلویزیون دقت نمایید.

سقف کاذب کناف،اجرای کناف،اجرای سقف کاذب

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>