اجرای طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی

طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی

اجرای طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی

همانطور که پیش تر بارها در وب سایت پارس آوات به بررسی نمونه ها و طرح های مدرن کناف برای سقف و دیوار پرداخته ایم، در این مطلب نیز قصد داریم نمونه هایی دیگر از اجرای کناف به سبک مدرن و متفاوت نسبت به آنچه در خانه ها و منازل مسکونی ایرانیان مرسوم است را مورد بررسی قرار دهیم.

بسیاری از ما کناف و در کل سقف کاذب (امروزه عبارت سقف کاذب و کناف با یکدیگر مترادف شده اند و دلیل این امر، استفاده بی نهایت از کناف برای ایجاد سقف کاذب است) را با یک باکس نور مخفی دور تا دور فضای نشیمن و یک گل برای لوستر در وسط نشیمن برای منزل شناخته ایم. در حالی که واقعیت امر این طور نیست و می توان از کناف برای ایجاد طرح های مختلف بر روی سقف استفاده نمود.

چیزی که ما در وب سایت پارس آوت به شدت بر روی آن تاکید داریم و بارها در مورد آن نمونه ها و مدل های مختلف ارائه نموده ایم این است که کناف متریالی انعطاف پذیر است. به این معنا که می توان بوسیله آن طرح ها و مدل های مختلفی را بر روی سقف و دیوار اجرا نمود. طرح های دکوراتیو که می توانند کمک زیادی به مدرن شدن فضای منزل مسکونی شما نمایند.

همانطور که اشاره شد، در این  بخش نمونه هایی از اجرای طرح های مدرن کناف ارائه گردیده است که در ادامه می توانید این طرح ها را مشاهده نمایید. در این طرح ها، کناف نه به صورت اتوبوسی و باکس نور مخفی بلکه به شکل معلق و آویزان از سقف اصلی کار شده است و روی آن نورپردازی انجام شده است. به این شکل، سقف کاذب متفاوتی خلق شده است که نسبت به آنچه در گذشته دیده اید، کاملا متفاوت است.

اگر به دنبال اجرای سقف کاذب در خانه و یا محیط کار خود هستید و از طرف دیگر به دنبال نمونه طرح هایی هستید که نسبت به آنچه همه جا می بینید کمی متفاوت اند، می توانید از ایده های ارائه شده در این بخش استفاده نمایید. لازم به ذکر است، یکی از ویژگی هایی که می توان برای زیبایی فضای منزل بویژه در قسمت سقف بکار گرفت این است که می توانیم کناف را در کنار سایر متریال ها و بصورت دکوراتیو به کار ببندیم. به عنوان مثال مانند آنچه در برخی از تصاویر و طرح ها مشاهده می نمایید، کناف در کنار چوب و در ترکیب با این متریال بکارگرفته شده است. از این رو، امر سبب زیبایی هر چه بیشتر سقف کاذب شما خواهد شد.

اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کناف ، نحوه اجرای کناف ، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت با مشاوره در رابطه با طرح های مختلف قابل اجرا بوسیله کناف و … هستید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین می توانید سوالات خود را از بخش پایین این صفحه نیز بپرسید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مناسب سوال شما را خواهند داد.

برای مشاهده طرح ها با پارس آوات همراه باشید.

طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی طرح های مدرن کناف برای سقف منزل مسکونی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>