اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف

اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف

اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف

امروزه در شهرهای کشورمان بویژه شهرهای بزرگ، شاهد رشد تعداد کافی شاپ ها هستیم. کافی شاپ ها فضاهایی هستند که در طراحی داخلی آنها، معمولا دو رویکرد مورد استفاده قرار می گیرد. یا رویکرد استفاده از سبک روستیک مورد استفاده است که در آن از متریال هایی نظیر آجر و چوب استفاده می شود و یا اینکه به سبک مدرن طراحی می گردند.

در کافی شاپ هایی که به سبک روستیک طراحی می شوند، معمولا از سقف کاذب استفاده نمی شود بلکه سقف به سبک صنعتی و بصورت اکسپوز دیزاین می شود. این سبک کافی شاپ، روی صحبت ما نیست. روی صحبت ما کافی شاپ هایی هستند که به سبک مدرن دیزاین می شوند. در این کافی شاپ ها معمولا از سقف کاذب استفاده می شود. استفاده از سقف کاذب امتیازی به همراه دارد و آن بهره گیری از نورپردازی مدرن است. این که چه نوعی از دیزاین را برای کافی شاپ بر می گزینید مربوطه به خودتان است اما اگر قصد اجرای کافی شاپ مدرن را دارید و قصد استفاده از سقف کاذب، ادامه این بخش را مطالعه نمایید.

بهترین متریال برای اجرای سقف کاذب، کناف است. کناف یا همان ورق های گچی که با اصطلاح گچ برگ نیز شناخته می شود، متریالی است منعطف. منعطف به این معنا که به وسیله این متریال شما می توانید هر طرحی را بر روی سقف پیاده سازی و اجرا نمایید. از سوی دیگر کناف، متریالی است خشک. به این معنا که ورق های کناف پس از نصب سازه، بر روی سازه نصب می شود و نیازی به هیچگونه متریال دیگری نیست. از این رو، سرعت اجرای کناف بسیار زیاد است و بلافاصله پس از اجرای کناف می توانید شروع به بتونه و نقاشی نمایید.

از سوی دیگر، قیمت تمام شده کناف نسبت به سایر متریال هایی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند، پایین تر است. قیمت پایین تر در کنار اجرای سریع تر، دست به دست هم می دهند تا کناف بهترین انتخاب برای سقف کاذب باشد. از سوی دیگر کناف و سازه آن، در دسته سازه های سبک قرار می گیرند. یعنی سقف کاذبی که با کناف اجرا می گردد، وزن زیادی به سازه ساختمان تحمیل نمی کند و از این رو در کارهای بازسازی که ساختمان چند سالی از عمر آن می گذرد، بهترین کار، استفاده از کناف است.

در ادامه نمونه هایی از اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف را آماده نموده ایم. اگر کافی شاپ دارید و قصد اجرای سقف کاذب به همراه نورپردازی در آن را دارید، می توانید با شرکت پارس آوات جهت اجرای پروژه در تماس باشید. همچنین، جهت استعلام قیمت اجرای کناف بصورت حدودی، مشاوره در زمینه ی اجرای کناف برای سقف و دیوار و … نیز می توانید با پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف اجرای سقف کاذب کافی شاپ با کناف

در گذشته نیز نمونه هایی از اجرای کناف برای سقف رستوران را مورد استفاده قرار داده ایم. اگر قصد دارید نمونه های ارائه شده برای فضای رستوران و کافی شاپ را نیز مشاهده نمایید، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

طرح های سقف کاذب رستوران با کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>