اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف

اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف

اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف

کناف متریالی است که شما می توانید بوسیله آن، طرح های متفاوتی را بر روی سقف و دیوار اجرا نمایید. کناف متریالی است دو منظوره. هم می توان از آن برای پوشش دیوار و سقف استفاده نمود (بجای گچ کاری) و هم می توان آن را برای اجرای طرح های دکوراتیو مورد استفاده قرار داد. هر دو مورد کاربرد کناف بسیار فراگیر و پرکاربرد هستند. برای ساختمان های در حال ساخت، کناف به عنوان یک متریال پایه و برای خانه های ساخته شده و در حال بازسازی، اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف و دیوار بسیار متداول است.

در این مطلب قصد داریم به بررسی پروژه ای بپردازیم که در آن، سقف کاذب کناف به شکل های مختلف طراحی و اجرا شده است. ابتدا لازم به ذکر است به این موضوع اشاره نماییم که این پروژه توسط شرکت پارس آوات انجام نشده است و تنها برای نمونه در این بخش ارائه می گردد.

یکی از دلایل استفاده از سقف کاذب، اجرای یک نورپردازی خاص است. در واقع برای این که بتوان لایت های مختلفی را بر روی سقف کار کرد، بهترین کار ایجاد یک سقف کاذب بوسیله کناف و در نهایت اجرای نورپردازی است. در پروژه ای که در این بخش مشاهده می نمایید، در بخش فضای پذیرایی، سقف کاذب به شکل های مختلف و با اختلاف ارتفاع اجرا گردیده است. همانطور که مشاهده می نمایید، بر روی بخش های مختلف (ارتفاع های مختلف)، لایت های متفاوتی نصب شده است.

کناف یا پنل های گچی فشرده، دارای ویژگی های ممتاز و مزیت هایی هستند که این متریال را تبدیل به بهترین انتخاب برای اجرای سقف کاذب نموده است. از جمله ی این مزیت ها می توان به سبک بودن، اجرای سریع، خشک بودن (به این معنا که کناف خشک است و بلافاصله بعد از کناف کاری می توان اقدام به نقاشی نمود) و قیمت مناسب در رقابت با دیگر متریال هایی که برای سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرند، اشاره نمود.

اگر قصد اجرای کناف برای دیوار یا اجرای سقف کاذب با کناف را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت اجرای کناف و همچنین آشنایی بیشتر با کناف، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف

در این مطلب به بررسی نمونه ای از اجرای دکوراتیو سقف کاذب کناف پرداخته ایم. اگر در رابطه با کناف، اجرای کناف و … سوالی در ذهن دارید، علاوه بر راه ارتباطی تماس، می توانید از طریق بخش زیر، پرسش خود را مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>