کناف سقف پذیرایی کوچک

کناف سقف پذیرایی کوچک

کناف سقف پذیرایی کوچک

اگر نشیمن یا همان پذیرایی منزل مسکونی شما کوچک است، به این فکر نکنید که نمی توان در آن کاری کرد یا طراحی و دکوراسیون آن را بروز نمود. در این مطلب قصد داریم به بررسی کناف سقف پذیرایی کوچک بپردازیم. با دیدن نمونه هایی که در این بخش خواهید دید نظر شما تا حدودی عوض خواهد شد و البته راهنمایی هایی ارائه خواهیم نمود تا کار صحیح را انجام دهید. چرا که استفاده از برخی از طرح ها برای سقف کاذب یا همان سقف دکوراتیو، بجای زیبایی خانه شما نتیجه عکس خواهد داد. بنابراین اگر پذیرایی شما کوچک است مطالعه این بخش را از دست ندهید.

امروزه زندگی آپارتمانی گریبانگیر همه ی ماست. متراژ خانه ها روز بروز کوچک تر می شود. افزایش جمعیت شهرهای بزرگ نظیر تهران و به طبع آن تقاضای بالا برای مسکن سبب گران شدن قیمت ملک شده است. همین امر سبب شده است تا خانه های آپارتمانی جای خانه های ویلایی را بگیرند و به همین طریق متراژ خانه ها روز به روز کوچک تر شود. به این شکل، همه ما در آپارتمان هایی با متراژ کم زندگی می کنیم.

پذیرایی آپارتمان های کوچک، معمولا ۱۲ تا ۵۰ متر مساحت دارند. سوال اینجاست که برای این آپارتمان های کوچک نمی توان کاری کرد؟ نمی توان طرحی مناسب برای زیبایی این فضا ارائه نمود؟ یا اینکه اگر می توان برای پذیرایی کوچک طرحی ارائه نمود، چه باید کرد و چه طرحی را باید اجرا نمود؟

جواب به این سوال ساده است. با توجه به متراژ کم باید به سراغ طرح های ساده رفت و طرح های ساده اجرا نمود. در پذیرایی های کوچک نباید سقف کاذب را به شکل شلوغ اجرا نمود. چرا که شلوغی سبب از بین رفتن آرامش فضا خواهد شد. اگر قرار است در فضای پذیرایی کناف سقف اجرا شود، باید به سراغ طرح های مدرن و مینیمال رفت.

طرح هایی که قابلیت پیاده سازی در پذیرایی کوچک دارند، می توانند شامل باکس نور مخفی دور تا دور نشیمن باشند. اگر متراژ پذیرایی زیر ۳۰ متر است، پیشنهاد می کنیم در وسط نشیمن طرحی را به عنوان قاب دور لوستر یا چیزهای مشابه پیاده سازی نکنید! این قاب دور لوستر در وسط نشیمن سبب شلوغی بیش از حد کار خواهد شد. یا اینکه اگر متراژ نشیمن زیر ۳۰ متر است، طرح پیچیده ای را بر روی سقف پیاده سازی نکنید. چرا که یک کار شلوغ در بلند مدت شما را آزار خواهد داد. بهترین کار برای داشتن یک سقف زیبا، یک طرح مینیمال است که هم زیبا باشد و هم بتوان برای یک نورپردازی زیبا از ان بهره برد. در ادامه نمونه هایی از کناف سقف پذیرایی کوچک را مشاهده خواهید نمود.

اگر قصد آشنایی بیشتر با کناف و نحوه اجرای کناف را دارید، و یا می خواهید هزینه های انجام این کار برای پذیرایی منزل خودتان را برآورد نمایید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک کناف سقف پذیرایی کوچک

کناف سقف پذیرایی کوچک

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>