نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

وقتی صحبت از کناف کاری ساختمان می کنیم، منظور اجرای سقف کاذب کناف برای بخش های مختلف ساختمان است. بخش هایی نظیر لابی و مشاعات ساختمان، کناف کاری پارکینگ ساختمان، سقف کاذب داخل واحد ها و … . بنابراین کناف کاری ساختمان کمی فراتر و بزرگ تر از کناف کاری منزل یا محیط کار است. در این مطلب قصد داریم با همراهی شما به بررسی نمونه کناف کاری ساختمان بپردازیم که در آن، سقف کاذب و نورپردازی صورت گرفته به شکل کاملا مدرن و مینیمال انجام شده است.

در ادامه قصد داریم به سه بخش متفاوت از یک ساختمان اشاره نماییم و تاثیر و ضرورت اجرای سقف کاذب به همراه نورپردازی را در آن شرح دهیم. این بخش های عبارتند از:

  • نمونه کناف کاری داخل واحد
    • نشیمن
    • سرویس بهداشتی
  • نمونه کناف کاری داخل مشاعات

کناف کاری داخل واحد ها

فضای نشیمن یا پذیرایی

چه ساختمان در حال ساخت و به اصطلاح نوساز باشد، و چه در حال بازسازی منزل مسکونی یا بازسازی دفتر کار و مغازه و … باشیم، می توانیم از کناف برای ایجاد یک سقف کاذب مدرن استفاده کنیم. سقف کاذب مدرن به همراه نورپردازی ای که بعدا روی سقف ایجاد خواهد شد، باعث مدرن به نظر رسیدن فضا خواهد شد. سقف کاذب در کنار نورپردازی، تاثیر بسزایی در ایجاد یک فضای چشم گیر دارند. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از اجرای سقف کاذب به شکل مدرن و به صورت باکس نور مخفی پلکانی در فضای پذیرایی (نشیمن) را مشاهده نمایید. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، روی این سقف از لایت های مخصوص سقف کاذب استفاده شده است. این لایت ها بسیار کوچک هستند و درون سوراخ هایی که در هنگام کناف کاری بر روی سقف تعبیه شده اند، قرار می گیرند. این لایت ها به سادگی قابل تعویض هستند.

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

اجرای سقف کاذب کناف و نورپردازی مدرن در سرویس بهداشتی داخلی واحد ها:

حتما شما هم تصدیق می کنید که در گذشته در واحدهای مسکونی، توجه زیادی به سقف سرویس بهداشتی و نورپردازی آن نمی شود. اما باید بدانید که امروزه این موضوع تغییر کرده است و سرویس بهداشتی معمولا دارای دیزاین و دکوراسیون است. امروزه سقف سرویس بهداشتی با کناف بصورت سقف کاذب اجرا شده و روی این سقف کاذب، از انواع لایت های مدرن استفاده می شود. این لایت ها، و این سقف کاذب زیبا می توانند فضای داخل سرویس بهداشتی را از یک فضای نه چندان خوشایند به یک بهشت تبدیل نمایند! ساختمان های نوساز و یا کسانی که در حال نوسازی و بازسازی واحد مسکونی خود هستند، باید این موضوع را در نظر داشته باشید. در ادامه تصاویر مربوط به کناف کاری مدرن داخل سرویس بهداشتی را مشاهده خواهید نمود.

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

کناف کاری داخل راهروهای ساختمان

یکی از بخش های مهم ساختمان، مشاعات و راهروهای ساختمان ها، در آپارتمان های چند طبقه و چند واحدی می باشد. در گذشته مشاعات و راهروهای ساختمان معمولا چندان مورد توجه نبود مگر در ساختمان های لوکس! در ساختمان های قدیمی از نورپردازی هم به شدت غفلت می شد. اما در ساختمان های نوساز امروزی و همچنین ساختمان هایی که بازسازی می شوند، توجه به مشاعات و راهروها راه پله ها افزایش یافته است. مدرن بودن و نورپردازی زیبا در راهروها و مشاعات سبب می شود که قیمت ساختمان به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و واحدها نیز بهتر فروش بروند. در تصویر زیر نمونه ای از اجرای نورپردازی مدرن روی سقف کاذب کناف کار شده را مشاهده می نمایید.

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال

نمونه کناف کاری ساختمان مدرن و مینیمال
اگر قصد دارید از کناف استفاده کنید اما نمی دانید باید چه کنید، ما قدم به قدم در کنار شما خواهیم بود و در تمامی مراحل شما را راهنمایی خواهیم نمود. شما می توانید برای سفارش اجرای کناف برای منزل مسکونی تان (بخش های مختلف منزل شامل پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام و …) دفتر کار و شرکت، مغازه و فروشگاه تان ، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کناف ، مدت زمان مورد نیاز برای کناف کاری ، استعلام قیمت روز ورق کناف و … با  ما در تماس باشید.

ما تمام تلاش مان را می کنیم که در بازسازی و ساخت ساختمان نوساز، در کنار شما باشیم و بهترین کیفیت اجرای کناف را در قیمت بهینه به شما ارائه نماییم.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>