نمونه طرح اجرای کناف سقف دفتر کار

کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف

نمونه طرح اجرای کناف سقف دفتر کار

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی نمونه کار و طرح اجرای کناف برای سقف دفتر کار بپردازیم. نکته ای که در ابتدا ذکر آن ضروری است این که پروژه ای که در ادامه مشاهده خواهید نمود، نمونه کار شرکت کناف پارس آوات نیست و تنها برای ایده گرفتن و به عنوان نمونه ارائه گردیده است.

پروژه ای که در ادامه مشاهده خواهید نمود، مربوط به طراحی داخلی دفتر کار شرکت BAT ( British American Tobaco Co ) می باشد که در منطقه جردن تهران واقع شده است. طراحی داخلی این دفتر کار توسط شرکت معماری تجربه بنیادین (رضا صیادیان و سارا کلانتری) انجام شده است.

شرکت معماری برای سقف این دفتر کار توضیحاتی را ارائه نموده است که در ادامه این توضیحات را با هم مطالعه خواهیم نمود. لازم به ذکر است این توضیحات، در حقیقت برداشت آزاد از توضیحات ارائه شده توسط معماران پروژه است.

سقف این دفتر کار بصورت سقف کاذب طراحی شده است. در پروسه ی طراحی سقف کاذب، سقف در بخش های مختلف بصورت ماژول های جداگانه طراحی شده است. اگر به سقف کاذب بخش های مختلف نگاه کنیم، این ماژول های جدا از هم را مشاهده خواهیم نمود. اما تمامی این ماژول های جدا از هم، از ساختار متحد و واحدی پیروی می کنند به این معنا که تمامی ماژول های طراحی شده، جزئی از یک کل هستند.

همانطور که معماران پروژه در مورد سقف کاذب بخش های مختلف توضیح داده اند، در حقیقت طرحی خاص، برای سقف ارائه گردیده است. این طرح در بخش های مختلف با مقیاس های مختلف طراحی و اجرا گردیده است. برای اجرای سقف کاذب نیز از متریال کناف بهره گرفته شده است که می توان گفت مناسب ترین متریال، برای پیاده سازی یک طرح خاص بر روی سقف است. در نهایت سقف نورپردازی شده است و به این شکل، یک سقف با یک طراحی خاص، برای کل این فضای اداری پیاده سازی شده است.

چرا کناف ؟

در این بخش قصد داریم توضیحاتی کوتاه راجع به استفاده از کناف و اینکه چرا کناف بهترین انتخاب برای اجری سقف کاذب است، ارائه نماییم. اول از همه اینکه کناف دارای سرعت اجرای بالایی است. دلیل این امر، خشک بودن آن است. در حقیقت ورق های کناف، ورق های خشک شده و فشرده گچ هستند. به خاطر خشک بودن این ورق ها، به محض پیاده سازی سازه می توان کناف را بر روی آن پیاده سازی نمود. پس از نصب صفحات کناف نیز می توان شروع به نقاشی نمود. به همین دلیل کناف نسبت به متریال های مشابه نظیر گچ یک متریال سریع نامیده می شود.

از سوی دیگر قیمت تمام شده ی این متریال نسبت به دیگر متریال های مشابه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع کناف، بهینه سازی شده تمامی متریال های مشابه برای اجرای سقف کاذب است. از سوی دیگر، کناف و سازه های مربوط به آن، در دسته سازه های سبک قرار می گیرد. به این واسطه کناف مناسب ترین متریال برای کارهای بازسازی از جمله این پروژه است. ویژگی سبک بودن یک متریال سبب می شود که وزن زیادی به سازه ساختمان تحمیل نگردد.

اجرای کناف سقف دفتر کار

اگر یک دفتر اداری دارید و قصد بازسازی آن را دارید، می توانید جهت اجرای کناف با شرکت پارس آوات در تماس باشید. همچنین مشاورین شما در پارس آوات علاوه بر این، برای هر گونه مشاوره در زمینه کناف، استعلام هزینه های کناف کاری و … در خدمت شما هستند.

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره نمودیم، این پروژه نمونه ای از اجرای کار کناف است. اگر یک دفتر کار با هر مقیاسی (بزرگ و کوچک) دارید و قصد بازسازی و مدرن سازی دفتر کار خود را دارید، می توانید از این ایده و سایر ایده های کناف کاری ارائه شده در وب سایت پارس آوات استفاده نمایید. کافی است از طریق جستجوی در ستون سمت را وب سایت، کناف دفتر کار را جستجو نمایید و ایده های فراوانی از دفاتر اداری را مشاهده نمایید و یا برای ساده تر شدن کار، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نمونه طرح های سقف کاذب برای دفتر کار

پس از انتخاب طرحی که با فضای کار و سلیقه شما همخوانی بیشتری دارد، می توانید از طریق واتس آپ یا تلگرام طرح را برای ما ارسال نمایید تا نسبت به اجرای طرح کناف سقف دفتر کار برای فضای شما، اقدام نماییم. بواسطه ی سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری نیروهای متخصص، دست ما در اجرای طرح ها مختلف برای سقف و دیوار کناف کاملا باز است.

کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف کناف سقف دفتر کار، اجرای کناف، سقف کاذب کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>