مدل های کناف سقف برای دو لوستر و لامپ، بخش ۲

مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف

 مدل های کناف سقف برای دو لوستر و لامپ، بخش ۲

در این قسمت قصد داریم بخش دوم نمونه ها و مدل های کناف سقف برای دور لوستر و در مجموع نورپردازی سقف را ارائه کنیم. در بخش اول نمونه ها و مدل هایی در این رابطه ارائه شد و توضیحاتی درباره اجرای کناف دور لوستر ارائه نمودیم که از طریق لینک زیر می توانید این نمونه ها را مشاهده نمایید:

مدل های کناف سقف برای دو لوستر و لامپ، بخش ۱

همانطور که در بخش اول به اطلاع شما رساندیم، کناف متریالی است منعطف و قابلیت اجرای انواع طرح با آن وجود دارد. نه اینکه خود کناف خم شود! نه! بلکه با برش هایی که بر روی ورق کناف ایجاد می شود و سپس به یکدیگر متصل می شوند، می توان هر طرحی را با کناف اجرا نمود. در این قسمت برای شما ایده هایی را گرد آورده ایم که کناف روی سقف بصورت طرح دار کار شده است. این طرح ها مستطیل نیستند و همگی دارای منحنی و قوس هستند. اجرای یک طرح منحنی و خاص بر روی سقف به همراه نورپردازی سقف، تا حد زیادی به زیبایی و مدرن به نظر رسیدن فضای منزل و یا محیط کار شما، کمک خواهد نمود.

در ادامه دعوت می کنیم این نمونه ها را مشاهده و بررسی نمایید. در صورتنی که تمایل به اجرای کناف بر روی سقف و دیوار با طرح های این چنینی را دارید، می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف مدل کناف سقف،طرح کناف سقف،سقف نورپردازی شده کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>