قیمت اجرای کناف طرح خاص

اجرای کناف طرح خاص

قیمت اجرای کناف طرح خاص

بسیاری از عزیزانی که با پارس آوات تماس می گیرند، به دنبال اجرای یک طرح خاص با کناف بر روی دیوار یا سقف هستند. به عنوان مثال یک طرح دایره ای وسط سقف نشیمن یا یک طرح خاص وسط سقف اتاق خواب یا اجرای یک طرح خاص بر روی دیوار پشت ال سی دی و تلویزیون. این عزیزان به دنبال دانستن قیمت اجرای این طرح هستند و از ما در مورد این می پرسند که قیمت این کار متری چند خواهد بود.

لازم به ذکر است که به اطلاع تمامی عزیزان برسانیم، قیمت اجرای کناف بصورت مترمربع و مترطول، برای اجرای سقف ساده و یا دیوار ساده است. برای یک طرح خاص، نیاز به بررسی طرح و سپس اعلام قیمت است. اعلام قیمت طرح های غیر ساده بصورت مترمربعی نیست و بصورت چکی اعلام می گردد. در این کارها، علاوه بر کناف مصرفی، وقت مورد نیاز برای اجرای کار نیز باید محاسبه گردد و سپس برآورد قیمت شود.

از این رو، اگر قصد اجرای کناف برای یک طرح خاص (طرح غیر ساده) بر روی سقف یا دیوار دارید، برای استعلام قیمت نیاز به بررسی طرح و سپس اعلام قیمت است. برای استعلام قیمت کارتان می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف طرح خاص

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>