فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب

فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات

فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب

شاید برای شما، خرید و فروش اینترنتی سقف و دیوار کاذب کمی عجیب برسد. چرا که مکان ندارد شما بتوانید سقف منزل تان را به صورت آنلاین و از یک سایت سفارش دهید! این موضوع کاملا درست است. در حقیقت خریدن سقف کاذب و متریال های مورد استفاده برای این کار از یک فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ممکن نیست. دلیل این کار این است که شما علاوه بر خود متریال نیاز به خدمات آن نیز خواهید داشت. چرا که باید متریال مورد نظر بر روی سقف اجرا شود تا شما بتوان نام آن را سقف کاذب گذشت.

فروشگاه اینترنتی کناف پارس آوات، یکی از وب سایت هایی است که متریال کناف و خدمات مورد نیاز آن را ارائه می نماید. لازم به ذکر است متریالی که در فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ارائه می گردد، کناف است. شاید متریال های دیگری را برای اجرای سقف کاذب در نظر داشته باشید، اما متریال مورد فروش و عرضه در شرکت پارس آوات، کناف می باشد.

نحوه درخواست سفارش اجرای کناف

همانطور که می دانید کناف به عنوان یک پنل گچی خشک، برای ایجاد سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو، شما می توانید برای اجرای دیوار ساده، سقف کاذب ساده یا دیوار و سقف با طرح خاص از متریال کناف استفاده نمایید. در رابطه با ویژگی های کناف و دلایل برتری آن نسبت به دیگر متریال های مورد استفاده برای سقف یا دیوار بارها توضیح داده ایم اما بطور خلاصه می توان قیمت مناسب و بهینه نسبت به دیگر متریال ها، اجرای سریع و ساده، کیفیت و استحکام بالا و خشک بودن را از جمله ویژگی های اصلی کناف دانست. برای اجرای پروژه اجرای دیوار یا سقف کاذب با کناف شما مراحل زیر را دنبال خواهید کرد:

 – تماس با شرکت کناف پارس آوات : در مرحله اول شما می بایست با کارشناسان شرکت پارس آوات در تماس باشید. در این تماس شما در رابطه با پروژه خود یعنی کاری که در نظر دارید انجام دهید، توضیحاتی ارائه می نمایید و یا اینکه در رابطه با اجرای کارتان توضیحاتی از کارکنان شرکت پارس آوات دریافت می نمایید. در این مرحله اگر نیاز به دریافت قیمت پروژه تان به صورت حدودی داشته باشید (که در اکثر تماس ها مشتریان گرامی به دنبال قیمت تخمینی پروژه خود هستند)، هزینه های کارتان را به صورت تخمینی و حدودی دریافت خواهید نمود.

 – حضور کارشناس در محل پروژه : پس از مرحله اول یعنی قیمت گذاری حدودی پروژه و در صورت موافق اولیه شما، کارشناسان شرکت پارس آوات در محل پروژه حضور خواهند یافت. در این مرحله، کارشناسان پروژه شما را به صورت دقیق تر بررسی خواهند نمود و در نهایت پس از بررسی دقیق، قیمت نهایی پروژه شما را مشخص خواهند نمود. در صورت موافق شما، استارت اجرای پروژه خواهد خورد. لازم به ذکر است خدمات شرکت کناف پارس آوات مربوط به استان و شهر تهران و برخی استان های مجاور می باشد.

 – اجرای سقف یا دیوار کاذب : بسته به نوع پروژه، اکیپ های اجرایی پارس آوات مطابق قرارداد در محل پروژه حاضر شده و شروع به اجرای کناف می نمایند. زمان اجرای سقف و یا دیوار با کناف بسته به کار و متراژ آن متغیر خواهد بود. اما برای اینکه حدودی در ذهن داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای پروژه شما چقدر است، در نظر بگیرید که زمان مورد نیاز برای اجرای یک سقف دکوراتیو در یک پذیرایی ۴۰ متری، حدودا ۳ روز می باشد. در نهایت پس از اتمام پروژه، کار به شما تحویل داده خواهد شد.

نکته: لازم است بدانید تمامی متریال های مورد نیاز برای اجرای سقف یا دیوار کاذب توسط شرکت کنا پارس آوات تامین می گردد.

لازم است بدانید شرکت کناف پارس آوات تنها در زمینه اجرای کناف فعالیت می کند و سایر عملیات نظیر نقاشی و نورپردازی توسط تیم های دیگر انجام می شود. بنابراین خوب است بدانید که کناف کاری از نقاشی و نورپردازی کاملا جداست و برای هر کدام از این خدمات به متخصص مربوطه نیاز است.

هزینه های کار:

پس از بررسی پروژه شما، بر اساس متراژ پروژه، هزینه ای به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته خواهد شد. پیش از شروه کار این هزینه به حساب شرکت پارس آوات واریز می گردد. الباقی هزینه های پروژه، پس از اتمام کناف کاری و تحویل کار به شما، دریافت خواهد گردید.

بنابراین روال کاری فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب به این صورت است که علاوه بر خود متریال، خدمات اجرا و پیاده سازی متریال نیز ارائه می گردد و برای دریافت این خدمات، کافی است با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

اگر در رابطه با اجرای کناف سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق تماس با مشاورین خود در پارس آوات، پرسش خود را مطرح نمایید. همچنین می توانید از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه نسبت به مطرح کردن سوال اقدام نمایید. کارشناسان پارس آوات در اولین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب ، پارس آوات

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>