طرح کناف دیوار پذیرایی ، بررسی چند نمونه

طرح کناف دیوار پذیرایی

بررسی چند نمونه طرح کناف دیوار پذیرایی

در این بخش قصد داریم به بررسی چند طرح کناف دیوار پذیرایی بپردازیم. چه طرحی را باید بر روی هال و پذیرایی دیوار خانه پیاده سازی کنیم که فضای خانه ما را به سمت مدرن بودن ببرد. اول از همه اینکه می انید که کناف این قابلیت را دارد که هر طرحی را با آن پیاده سازی نمود. این نکته از محاسن کناف است و دیگر متریال های گچی کمتر این ویژگی را دارند که هم به عنوان متریال اصلی ساختمان و هم به برای ایجاد طرح دکوراتیو مورد استفاده قرار بگیرند.

برای اینکه به این سوال پاسخ گوییم که چه طرحی را باید بر روی دیوار نشیمن ایجاد نمود باید بدانید که اول از همه این بستگی به سلیقه و نظر خود شما دارد. اما ما در این بخش برای شما نمونه هایی از اجرای کناف برای پذیرایی خانه را آماده نموده ایم تا کمی ایده بگیرید.

البته توجه داشته باشید که اجرای طرح بستگی به فضای شما، ابعاد و اندازه پذیرایی شما و مدل خانه شما خواهد داشت. در بسیاری از منازل دیوار دکوراتیو کناف اتاق نشیمن به یک دیوار پشت تلویزیون که با نام دیوار پشت ال سی دی شناخته می شود، ختم می شود و یک طرح دکوراتیو برای قسمت اجرا می شود. اما در برخی دیگر، طرح های خاص و متفاوت در نشیمن اجرا می شود که کمک زیادی به زیبایی خانه خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که می توان پس از کناف کاری ، دیوار را رنگ خاص و متفاوت زد یا بر روی آن از کاغذ دیواری و … استفاده نمود.

این که چه طرحی بر روی دیوار پذیرایی اجرا شود، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد و نظر مشاوره ای که کناف کار در اختیار شما می گذارد.

در ادامه دعوت می کنیم این نمونه ها را مشاهده کنید. اگر نیاز به طرح خاص برای دیوار پذیرایی خانه تان دارید یا قصد مشاوره و استعلام اجرای کناف را دارید، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی

طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی طرح کناف دیوار پذیرایی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>