طرح سقف کناف دکوراتیو به شکل منحنی

سقف کاذب کناف دکوراتیو

طرح سقف کناف دکوراتیو به شکل منحنی

همانطور که پیش تر بارها در وب سایت کناف پارس آوات به این موضوع پرداخته ایم، یکی از بزرگترین کاربردهای کناف ، استفاده از آن برای اجرای طرح های دکوراتیو است. البته استفاده از متریال کناف به این جا ختم نمی شود و نباید کاربردهای اصلی کناف یعنی استفاده از آن برای پوشاندن دیوار و سقف و یا اجرای دیوار جداکننده با آن را فراموش کرد، اما کناف به دلایل ویژگی ها و انعطافی که دارد، برای کارهای دکورهای دکوراتیو نیز بی نظیر است. سقف کاذب کناف دکوراتیو ، به این معناست که ما از یک سقف معمولی در فضای خانه یا محل کارمان بهره می بریم، اما تصمیم به نوسازی سقف و ایجاد یک طرح متفاوت بر روی آن داریم.

به این ترتیب، فارغ از اینکه سقف اصلی با چه متریالی کار شده است، می توان انواع طرح ها را با کناف پیاده سازی نمود. برای این منظور، ابتدا بر اساس طرح مشخصی که شما از ما می خواهید، سازه کناف آماده سازی و بر روی سقف نصب می شود. سپس، ورق های کناف بر اساس سازه ای که از پیش تهیه و بر روی سقف و با فاصله ۱۰ سانتی متری از سقف اصلی نصب شده است، نصب می گردد. همانطور که اشاره شد، ورق های کناف ، پنل هایی از جنس گچ فشرده هستند که به محل بصورت ورق خام به محل پروژه آورده شده و بر روی سقف نصب می گردند.

بعد از نصب سازه کناف، برش ورق ها و نصب ورق بر روی این سازه، کار اجرای کناف به اتمام رسیده است. در نهایت بر روی این سقف کاذب بتونه و ماستیک اجرا می شود و در نهایت سقف نقاشی می شود. به دلیل اینکه ورق کناف از جنس گچ و خشک است، بلافاصله پس از نصب آن ها می توان عملیات نقاشی را شروع نمود و به این واسطه، دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای خشک شدن گچ نخواهید داشت. بنابراین، زمان کار شما بسیار کمتر خواهد بود و از این رو کناف را در دسته ی متریال های با سرعت زیاد، طبقه بندی می کنند.

آنچه در بالا به عنوان مقدمه از نظرتان گذشت، مراحل اجرای یک طرح سقف کناف دکوراتیو است. این سقف کاذب می توان به شکل باکس نور مخفی (یا به اصطلاح متعارف اتوبوسی) دور تا دور اتاق پذیرایی یا نشیمن منزل تان اجرا گردد و یا به شکل یا طرح دکوراتیو دایره ای شکل باشد. نمونه ای که در این بخش مشاهده می نمایید، نمونه ای بسیار زیبا، فوق العاده و تمیز از اجرای طرح دایره ای شکل دکوراتیو بر روی سقف است. سپس با رنگ سبز (طیف های مختلف رنگ سبز) فضا رنگ آمیزی شده و در نهایت نورهای مخفی نصب شده اند.

در ادامه توجه شما را به تصاویر این سقف کاذب زیبا جلب می کنیم. اگر قصد دارید طرحی مشابه آنچه در تصاویر مشاهده می نمایید و یا هر طرحی که در ذهن دارید را بر روی سقف و یا دیوار منزل و یا محل کارتان اجرا نمایید و یا به دنبال طرح و نمونه هستید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین جهت هماهنگی اجرا و استعلام هزینه ها نیز ما همیشه آماده پاسخگویی هستیم.

سقف کاذب کناف دکوراتیو سقف کاذب کناف دکوراتیو

نمونه ای دیگر از اجرای کناف به شکل دکوراتیو دایره ای بر روی سقف:

سقف کاذب کناف دکوراتیو

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>