طراحی سقف دفتر کار بر اساس سبک مدرن

طراحی سقف دفتر کار

طراحی سقف دفتر کار بر اساس سبک مدرن

تا کنون مدل ها و نمونه های زیادی از طرح های مورد استفاده برای سقف کاذب در فضاهای اداری و دفاتر کار را مورد بررسی قرار داده ایم. در این بخش قصد داریم شما را با طراحی سقف دفتر کار دیگری آشنا کنیم. طرحی که بر اساس سبک مدرن ارائه و اجرا شده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این طراحی مدرن با ما همراه باشید.

اگر به خانه ها و منازل ایرانی دقت کرده باشید، حتما این موضوع را دیده اید که در خانه های ایرانی، طرح هایی که برای سقف کاذب ارائه و اجرا می گردد، عمدتا تکرای و فاقد خلاقیت است. به عنوان مثال یکی از طرح هایی که در بسیاری از خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، باکس نور مخفی است که دور تا دور فضای نشیمن می چرخد و روی این باکس، از لایت بصورت مخفی استفاده می گردد. این طرح تکراری توسط بسیاری از کناف کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که هم نسبتا مدرن است و هم به سادگی اجرا می شود. اما نظر ما این است که نباید در یک طرح و یا یک سبک طرح محدود ماند! بلکه باید به سراغ طرح های بیشتر، جدیدتر و خلاقانه تر رفت. باید طرح های جدیدی را اجرا نمود. در مورد فضاهای اداری و دفتر کار نیز اوضاع از همین قرار است. طرح هایی که در دفاتر کار اجر می شوند، معمولا کمی متفاوت هستند. به طور معمول از باکس نور مخفی دور تا دور استفاده نمی شود چرا که چنین طرحی بیشتر مناسب فضاهای مسکونی است.

برای سقف دفتر کار معمولا از طرح های غیر همسان و غیر تکراری استفاده می شود. بهترین راه برای داشتن یک طرح مناسب، بررسی سایر نمونه کارهای اجرا شده است. با بررسی نمونه کارهای طراحی سقف کاذب که توسط سایر طراحان ارائه شده است، می توانیم ایده هایی نو و متفاوت را مشاهده نماییم. طرح هایی که می توانند به ما برای داشتن یک فضای کار مدرن و متفاوت کمک کنند.

از این رو در این بخش، به سراغ نمونه ای از طراحی سقف دفتر کار که با کناف اجرا شده است رفته ایم. در این طرح، همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، سقف با طراحی خاصی اجرا شده است. سقف اصلی و سقف کاذب که با فاصله کمی از سقف اصلی اجرا شده است و هر دو سقف نورپردازی گردیده اند. در حقیقت، سقف اصلی این دفتر کار نیز خود کاذب است و تنها برای ایجاد کننده حس سقف اصلی است.

سقف اجرا شده در این دفتر کار، بی نهایت زیبا و مدرن است و قوس های کار شده برای سقف کاذب، باعث ایجاد حس خوبی در بیننده خواهد شد. اگر دفتر کار دارید و در حال  بازسازی آن هستید و یا قصد دارید در آینده نسبت به بازسازی دفتر کار خود اقدام نمایید، برای ایجاد یک فضای مدرن، از اجرای سقف کاذب غافل نشوید چرا که زیبایی دفتر کار شما را دو چندان خواهد کرد. همچنین می توانید از ایده و نمونه ی ارائه شده در این بخش نیز استفاده نمایید. علاوه بر این در گذشته نیز نمونه های بسیار زیادی از اجرای سقف کاذب دفتر کار را در وب سایت پارس آوات مورد بررسی قرار داده ایم که می توانید از طریق لینک زیر، این نمونه ها را مشاهده نمایید.

طرح های سقف کاذب کناف دفتر کار

اگر قصد اجرای کناف برای سقف کاذب دفتر کارتان و یا هر محیط دیگر را دارید، می توانید جهت استعلام هزینه های اجرای کار، دریافت اطلاعات در رابطه با کناف و نحوه اجرای آن، زمان مورد نیاز برای اجرای کار و …، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. علاوه بر این می توانید سوال خود را از طریق بخش انتهایی نیز مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد. در ادامه، دعوت می کنیم تصاویر مربوط به سقف کاذب این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی سقف دفتر کار طراحی سقف دفتر کار طراحی سقف دفتر کار

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>