شاسی کشی یا زیرسازی سقف کاذب کناف

زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف

شاسی کشی یا زیرسازی سقف کاذب کناف

در پس پرسش بسیاری از عزیزان در رابطه با اینکه سقف کاذب به چه شکل ایجاد می شود و اینکه آیا نیاز به سازه و تاسیسات خاصی برای اجرای سقف کاذب هست، در این قسمت بر آن شدیم کمی شما را با زبان ساده و نه تخصصی با زیرسازی کناف و یا به عبارت صحیح تر، شاسی کشی سقف کاذب کناف آشنا نماییم.

برای اجرای سقف کاذب از جنس کناف و دستیابی به یک سقف کاذب زیبا با نورپردازی فوق العاده که جلوه بسیار خوبی به خانه شما می بخشد، نیاز به طی مراحلی است. در نظر بگیرید که قصد دارید دور تا دور سقف فضای نشیمن منزل تان را باکس نور مخفی کناف کار کنید. چه باید کرد؟

برای این کار، تیم اجرایی کناف، ابتدا کار شاسی کشی دور تا دور سقف را انجام می دهد و اصطلاحا زیر کار کناف حاضر می شود. مطابق آنچه در تصاویر این بخش مشاهده می نمایید. پس از این مرحله، صفحات یا ورق های کناف ، متناسب ابعاد شاسی، برش خورده و توسط دستگاه تفنگی مخصوصی زیر این شاسی قرار گرفته و محکم می شوند. در نهایت جای لایت ها مشخص و از کناف اجرا شده جدا می شوند تا بعدا لامپ ها در این بخش قرار بگیرند. در این قسمت کناف کاری به پایان رسیده است و نوبت نقاشی صفحات گچی کناف و در نهایت نورپردازی است.

به همین سرعت سقف کاذب زیبایی برای منزل شما ایجاد می شود و این اجرای سریع، بزرگترین حسن متریال کناف است.

اگر قصد اجرای کناف برای سقف و یا بعنوان دیوار را دارید، می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت ها، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کنافزیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف

استاندارد اجرای سقف کاذب کناف

زیرسازی کناف،اجرای سقف کاذب کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>