سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه

سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه

سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه

کناف به عنوان یک متریال مدرن، کارکردهای مختلفی دارد. بارها در وب سایت کناف پارس آوات در مورد موارد استفاده ی کناف صحبت کرده ایم. کناف می تواند به عنوان متریال اصلی دیوار و سقف ساختمان بکار گرفته شود. کما اینکه در ساختمان های نوساز این این اتفاق به وفور روی می دهد و دیوار و سقف با کناف کار می شوند. چرا که کناف متریالی سبک و سریع در اجرا است و به لحاظ قیمت نیز، بسیار مقرون به صرفه است. کارکرد دیگر کناف، استفاده از آن به عنوان یک متریال دکوراتیو است. مانند نمونه ای که در این بخش قصد بررسی آن را داریم. یعنی سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه . کاربردهای دکوراتیو کناف کم نیستند. می توان طرح خاصی را بر روی دیوار اجرا نمود، مانند دیوار پشت تلویزیون در منازل مسکونی و یا باکس نور مخفی روی سقف!

در مورد این کاربردها نمونه های بسیار زیادی را ارائه نموده ایم بنابراین از توضیح بیشتر خودداری می کنیم. در عوض به یک سوال عمومی در مورد کناف پاسخ می گوییم. دلیل این کاربردهای متنوع چیست؟ کناف در واقع صفحات گچی فشرده است که از قبل حاضر شده است و این ورق ها در محل پروژه، بسته به نحوه کاربرد برش خورده و بر روی سازه خود پیچ و مهر می شوند. اجرای سریع، قیمت مناسب، دوام و مقاومت عالی در کنار در دسترس بودن، سبب شده است تا کناف هم به عنوان متریال اصلی ساختمان و هم به عنوان یک متریال برای کاربردهای دکوراتیو، بی رقیب باشد.

اما در این بخش همانطور که اشاره شد به بررسی سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه خواهیم پرداخت. در این آشپزخانه که تصاویر آن را مشاهده می نمایید، کناف، به موازات کانتر آشپزخانه روی سقف کار شده و نورپردازی گردیده است. این کاربرد هم زیبا و هم بسیار مدرن است. کمتر در منازل ایرانی شاهده پیاده سازی چنین طرح هایی هستیم اما باید بدانید که هیچ مشکلی برای پیاده سازی این مدل سقف کاذب وجود ندارد.

طراحی سقف کناف

در معماری و طراحی داخلی، اصطلاحی با عنوان تقسیم بندی فضایی داریم. تقسیم بندی می تواند واقعی و با دیوار باشد و یا اینکه بصورت مجازی با متریال هایی نظیر کناف باشد. تقسیم بندی مجازی، در حقیقت به بیننده حس تقسیم شدن فضا را می دهد و شاید تقسیم بندی واقعی صورت نگیرد. این نوع تقسیم بندی حتی با رنگ کردن سقف و کف و دیوار نیز امکان پذیر است. در طرحی که در این بخش مشاهده می نمایید، سقف با کناف و تنها بر روی کانتر کار شده است. به این شکل به بیننده حس بودن در یک فضای جدا القا می گردد. این هنر طراح و معمار است که چنین حسی را در مخاطب القا نمایند و ما مجری این ایده ها هستیم.

اگر از این طرح لذت برده اید و به دنبال پیاده سازی چنین طرحی بر روی سقف هستید، چه آشپزخانه و چه هر فضای دیگر، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. به خاطر بسپارید که تصاویر را ذخیره کنید تا بدانیم چه طرحی مد نظر شماست. چرا که این نمونه ها در وب سایت زیاد هستند.

به غیر از این، برای اجرای کناف با هر شکل و طرحی، می توانید با پارس آوات مشاوره کنید. ما سعی می کنیم بهترین پیشنهاد هم به لحاظ طراحی و هم به لحاظ قیمت کناف را در اختیار شما قرار دهیم.

سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه

آنچه در این بخش مشاهده نمودید، یک طرح سقف کاذب دکوراتیو آشپزخانه است. طرح های ارائه شده در وب سایت پارس آوات بسیار زیاد هستند. اگر سوالی در ذهن دارید و یا نیازمند راهنمایی هستید، هم از طریق تماس و هم از طریق بخش نظرات می توانید پرسش خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های سقف و دیوار کاذب کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>