در دل دیوار کناف چه می گذرد؟ بخش ۲

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

در دل دیوار کناف چه می گذرد؟ بخش ۲

اگر بخش قبل را مطالعه نکرده اید، دعوت می کنیم بخش قبل این مطلب را حتما بررسی نمایید. در بخش ۱ به این موضوع پرداختیم که متریال کناف چیست و دیوار کناف به چه شکلی ساخته می شود. در واقع از آنجایی که عده ی زیادی با کناف آشنایی ندارند و به دنبال شناخت این متریال قبل از خرید آن هستند، سعی کردیم توضیحاتی ساده همراه با تصاویری گویا ارائه کنیم.

اگر قصد بررسی بخش ۱ را دارید، از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

در دل دیوار کناف چه می گذرد؟ بخش ۱

و اما در بخش دوم، قصد داریم کمی جلوتر برویم. در بخش اول یک دیوار کناف در حال اجرا را دیدید. پس از اینکه کناف کاری تمام شد، خروجی کار شما به شکل زیر خواهد بود: (و یا شکل بالا)

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

می بینید که با این که اجرای کناف به اتمام رسیده است، هنوز کار به مرحله نهایی نرسیده است و مانند آنچه در تصاویر می بینیم نشده است. در بخش زیر دو نمونه از پایان کناف کاری سقف نیز قرار داده شده است.

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

در تمام تصاویری که در بالا مشاهده نمودید، اجرای کناف به اتمام رسیده است. پس از این مرحله نوبت به نقاش است که با استفاده از بتونه کناف، ماستیک و رنگ، دیوار یا سقف را به آن شکلی که مد نظر شماست، درآورد. به همین سادگی، یک دیوار یا سقف کناف در خانه یا محل کار شما اجرا خواهد شد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با اجرای کناف دارید، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

دیوار کناف،اجرای کناف،کناف کاری

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>