استفاده از کناف در کنار دیگر متریال ها برای سقف

مدل های سقف کاذب کناف

استفاده از کناف در کنار دیگر متریال ها برای سقف

امروزه در علم طراحی و معماری، از هم نشینی متریال ها در کنار یکدیگر به وفور استفاده می شود. به عنوان مثال برای سقف از دو متریال در کنار یکدیگر بهره گرفته می شود و سقف از حالت گچی خارج می شود. نمونه هایی که ما در این بخش برای شما گرد آورده ایم، استفاده از کناف در کنار متریال های دیگر نظیر چوب و … برای سقف کاذب است.

لازم به ذکر است این ترکیب متریال، عمدتا در فضاهای غیر مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. فضاهای اداری، تجاری، ورزشی و … . اگر قصد استفاده از کناف در کنار متریال دیگری را دارید، دعوت می کنیم در اینجا نمونه های اجرا شده را مشاهده نمایید تا بهتر بتوانید تصمیم گیری نمایید.

در نمونه ای که در ادامه مشاهده می نمایید، بر روی یک سقف اکسپوز (که در آن تاسیسات ساختمان نمایان هستند و به عنوان سقف مورد استفاده قرار می گیرند) در بخش هایی خاص از کناف به صورت طرح دار و به صورت یک عنصر دکوراتیو استفاده و در نهایت نورپردازی شده است. این نوع ترکیب نیز می تواند جال توجه و خلاقانه باشد.

اگر قصد اجرای کناف بصورت تخصصی را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید

مدل های سقف کاذب کناف مدل های سقف کاذب کناف مدل های سقف کاذب کناف مدل های سقف کاذب کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>