اجرای کناف در اصفهان

اجرای کناف در اصفهان

اجرای کناف در اصفهان

شرکت کناف پارس آوات یکی از نمایندگی های شرکت کناف ایران در شهر اصفهان می باشد. لازم به ذکر است، دفتر مرکزی شرکت پارس آوات در تهران می باشد اما بنا به تماس های مشتریان اصفهانی گرامی برای اجرای کناف در اصفهان و خرید کناف ، شرکت پارس آوات نمایندگی خود را جهت سرویس دهی بهتر به ساکنین شهر اصفهان و شهرهای پیرامون راه اندازی نموده است. در این بخش، شماره تماس مستقیم کناف کار اصفهان در اختیار متقاضیان گرامی قرار می گیرد.

شماره تماس کناف کار اصفهان : ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

آدرس: اصفهان ، خیابان

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما همشهریان گرامی با متریال کناف ، ویژگی های آن و انواع کاربردهای کناف، توضیحات بیشتری در رابطه با این متریال ارائه خواهد شد.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

کناف چیست ؟

کناف که از آن با عنوان گچ برگ نیز یاد می شود، در حقیقت پنل های فشرده گچی است که از قبل آماده شده و بصورت آماده به فروش می رسد. این ورق های مستطیلی گچی، در هر پروژه بر اساس درخواست کارفرما و طرح در نظر گرفته شده برای سقف یا دیوار و یا دکور، برش خورده و بر روی سازه کناف نصب می شود. در مورد روال نصب کناف یا نحوه کناف کاری باید بدانید مراحل نصب کناف بسیار سریع است. روال کار بدین شکل است که بر اساس طرح، سازه کناف بر روی دیوار، سقف و یا زمین نصب می گردد و پنل های کناف مطابق طرح برش خورده و با پیچ و مهره بر روی این سازه نصب می گردد.

لازم است بدانید کناف در دسته متریال های با سازه سبک جای می گیرد و وزن زیادی به سازه ساختمان تحمیل نمی کند. اجرای کناف سریع است یعنی در کمترین زمان ممکن اجرا می گردد و از طرف دیگر، این متریال خشک است. بدین معنا که پس از اتمام کناف کاری ، زیر کار برای نقاشی حاضر خواهد بود و مانند گچ طبیعی نیازی به خشک شدن گچ و حاضر شدن زیر کار برای نقاشی ندارد.

به لحاظ قیمت تمام شده ی کار برای اجرای دیوار و یا سقف ، کناف را می توان مناسب ترین متریال دانست. قیمت تمام شده پروژه با کناف بسیار پایین تر نسبت به سایر متریال های مشابه است. منظور از متریال های مشابه اجرای سقف کاذب با سیستم گچ و رابیتس و … است.

بنابراین کناف را می توان یک متریال مدرن و نوین دانست که هم به لحاظ سرعت اجرا و هم به لحاظ قیمت تمام شده ی کار می تواند کاملا به صرفه باشد. از نظر مقاومت و کیفیت کناف را در دسته متریال های مقاوم در برابر انواع اتفاقات نظیر زلزله قرار می دهند. از این رو می توانید با خیال راحت این متریال را تهیه نمایید. تا به اینجا در رابطه با این موضوع که کناف چیست صحبت نمودیم. در ادامه با ارائه نمونه های تصویری شما را با انواع کاربردهای کناف آشنا خواهیم نمود.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

کاربرد کناف

به طور کل کناف دو کاربرد اصلی دارد و در به سه شکل متفاوت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کاربردهای اصلی کناف عبارتند از:

  • کناف به عنوان متریال اصلی ساختمان: کناف یا همان پنل های گچی فشرده، می توانند به عنوان متریال اصلی ساختمان و بجای گچکاری مورد استفاده قرار گیرند. بدین شکل که پس از مرحله سفت کاری به جای استفاده از گچ برای سفید کردن دیوارها، از کناف و سازه های مربوط به آن استفاده می شود. در این روش که امروزه بسیار مرسوم و متداول است، می توان دیوارها را نسبت به صدا کاملا عایق نمود. این کار از طریق عایق پشم و سنگ صورت می گیرد که پشت پنل کناف کار می شود. در این روش زمان و هزینه های اجرای کار کاملا بهینه سازی خواهد شد.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

  • کناف برای اجرای کارهای دکوراتیو: کاربرد دیگر و یکی از شاخص ترین کاربردهای کناف استفاده از این متریال برای اجرای طرح های دکوراتیو است. این طرح ها شامل اجرای سقف کاذب به همراه نورپردازی و نورمخفی بر روی سقف اصلی، اجرای دیوارهای دکوراتیو و یا طرح های خاص بر روی دیوار نظیر دیوار پشت تلویزیون و یا اجرای دکور با کناف می باشد. بسیاری از ساختمان ها و واحدهایی که اقدام به بازسازی می کنند، برای مدرن نمودن فضا اقدام به اجرای طرح های دکوراتیو نظیر سقف کاذب و نور مخفی می کنند که این کار توسط متریال کناف انجام می شود. در ادامه نمونه هایی از این نوع کاربرد را مشاهده می نمایید.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

شکل های متفاوت اجرای کناف عبارتند از:

  • کناف برای اجرای سقف یا سقف کاذب : پرکاربردترین استفاده از متریال کناف، استفاده از آن برای اجرای سقف کاذب است. در حقیقت سقف کاذب به همراه نورپردازی (نور مخفی) وجه تمایز یک فضای مدرن با یک فضای قدیمی است. علاوه بر این می توان کناف را به عنوان متریال اصلی سقف نیز مورد استفاده قرار داد.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

  • کناف برای اجرای دیوار پوششی یا دیوار جداکننده : همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره نمودیم می توان کناف را به عنوان متریال اصلی دیوار مورد استفاده قرار داد. به این استفاده از کناف، ایجاد دیوار پوششی با کناف گفته می شود. علاوه بر این، فرض کنید که در دل یک فضای بزرگ می خواهید یک اتاق یا فضای محصور ایجاد نمایید. ساده ترین، سریعترین و البته کم هزینه ترین روش برای ایجاد دیوار جداکننده بین دو فضا، استفاده از متریال کناف است.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

  • کناف برای اجرای دکور: یکی دیگر از کاربردهای کناف، استفاده از آن برای اجرای قفسه و دکور است. قفسه و دکور می توانند در فضای مسکونی، تجاری، اداری و … توسط کناف ایجاد شوند و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

همشهریان اصفهانی گرامی، جهت سفارش اجرای کناف ، خرید این متریال و یا دریافت مشاوره در رابطه با کناف کاری، اجرای سقف کاذب، دیوار و …، می توانند با مشاورین خود در تماس باشید.

اجرای کناف در اصفهان ، نمایندگی کناف اصفهان

شرکت کناف پارس آوات

اجرای کناف در اصفهان و نمایندگی فروش کناف در اصفهان

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>