اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب

اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب

اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب

کناف یا صفحات گچی، بدلیل سهولت در نصب و شکل پذیری، سرعت نصب و مقرون به صرف بودن، یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد یک سقف کاذب و یا دیوار هستند. اجرای کناف، با طرح های مختلف اعم از ساده، کرو و … از جمله خدماتی است که گروه چارس آوات در اختیار مشتریان قرار می دهد. علاوه بر اجرای کناف، فروش کناف به همکاران با قیمت رقابتی، از جمله خدمات پارس آوات است.

اگر در منزل مسکونی و یا محیط کار و یا مغازه، تصمیم به پیاده سازی سقف کاذب دارید و می خواهید در نهایت به این سقف نور مخفی دهید، در ابتدا نیاز به یک طرح برای سقف خواهید داشت و در انتها پیاده سازی طرح با شاسی کشی مورد نیاز و در نهایت متریال کناف که بر روی شاسی قرار می گیرد. در نهایت روی کار بتونه و رنگ شده و نورپردازی صورت می گیرد. مشاوران شما در پارس آوات، برای پیاده سازی و اجرای کناف برای سقف کاذب از صفر تا صد در کنار شما خواهند بود.

همچنین کناف می تواند به عنوان پوشش سقفی به کار رود که در فضای بالای آن تاسیسات قرار گرفته است. این مورد در فضاهای اداری و ساختمان های اداری بسیار مرسوم است.

اجرای کناف به عنوان دیوار نیز، یکی از استفاده های مرسوم از متریال کناف است. کم هزینه بودن، سریع بودن و سبک بودن سازه کناف، از جمله دلایل انتخاب این متریال برای دیوار است.

در هر مرحله از پروژه خود، برای اجرای کناف، می توانید با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید. تلاش ما، تضمین بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت برای شماست.

اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب  اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب اجرای کناف به عنوان سقف و دیوار کاذب

شرکت کناف پارس آوات

فروش و اجرای سیتم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>