اجرای کناف برای دیوار و سقف دفتر کار

اجرای کناف سقف دفتر کار،اجرای کناف دیوار دفتر کار

اجرای کناف برای دیوار و سقف دفتر کار

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی اجرای کناف برای یک دفتر کار بپردازیم. لازم به ذکر است این نمونه کار، پروژه شرکت پارس آوات نبوده و تنها بعنوان یک نمونه کار ارائه شده است. اما اجرای چنین کاری برای مجموعه تیم پارس آوات کاملا متداول است.

همانطور که مشاهده می کنید در این پروژه دفتر کار، ابتدا سقف با تایل های ۶۰ در ۶۰ کار شده است و سپس از ورق های معمولی کناف برای اجرای یک کار دکوراتیو بر روی سقف و دیوار استفاده شده است.

طرح دکوراتیو به این شکل است که سقف بصورت سقف کاذب و منحنی کار شده است و سپس نورمخفی روی سقف کار شده است. این طرح کناف روی سقف روی دیوار نیز ادامه یافته است و در هر فضایی با طرحی خاص و متفاوت اجرا شده است. یعنی در بخش رسپشن دفتر کار یک طرح بر روی دیوار کار شده است و در بخش اتاق مدیریت و جلسات، طرحی دیگر اجرایی شده است. این طرح به نظر برای یک دفتر کار کمی شلوغ است اما درخواست کارفرما و نظر طراح پروژه شرط است و ما بعنوان تیم اجرایی، همواره بر اساس نظرات کارفرما یا طراح فعالیت می کنیم.

اگر شما نیز قصد اجرای کناف برای دفتر اداری یا هر فضای دیگر دارید، چه دیوار و چه سقف، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. ما همواره می کوشیم با بهترین کیفیت ممکن و بهینه ترین قیمت پروژه را برای شما به اتمام برسانیم.

اجرای کناف سقف دفتر کار،اجرای کناف دیوار دفتر کار اجرای کناف سقف دفتر کار،اجرای کناف دیوار دفتر کار اجرای کناف سقف دفتر کار،اجرای کناف دیوار دفتر کار اجرای کناف سقف دفتر کار،اجرای کناف دیوار دفتر کار

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>