اجرای سقف کاذب کناف مدرن برای آپارتمان مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن برای آپارتمان مدرن

در این مطلب قصد داریم با ارائه توضیحاتی درباره یک آپارتمان مدرن، به بررسی اجرای سقف کاذب کناف مدرن بپردازیم. با ما همراه باشید.

مدرن بودن یک آپارتمان، منوط به مدرن بودن کل فضاست. یعنی اینکه طراحی داخلی و دکوراسیون یک آپارتمان، باید مدرن باشد. نمی توان بخشی از خانه را با سبک کلاسیک یا هر سبک دیگری مبلمان و دکور کرد و توقع یک فضای مدرن داشت. بلکه نیازمندی یک فضای مدرن، مدرن بودن همه چیز آن است. در همین راستا، سقف و نورپردازی یک آپارتمان نیز به عنوان بخشی از آن، باید مدرن باشد.

منظور این نیست که برای مدرن بودن یک آپارتمان حتما باید سقف کاذب داشت! به هیچ وجه! بلکه می توان آپارتمانی مدرن داشت بدون سقف کاذب! اما بطور حتم یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، این است که از سقف کاذب استفاده نمایید. استفاده از سقف کاذب علاوه بر اینکه زیبایی بسیار زیادی دارد، می تواند به مدرن تر شدن منزل کمک نماید. با داشتن سقف کاذب برای داشتن نورپردازی بهتر و طراحی نور فضا، دست شما بسیار باز تر است.

در این میان، بهترین متریال برای اجرای سقف کاذب کناف مدرن ، استفاده از متریال کناف است. برای آن دسته از دوستانی که با کناف آشنایی ندارند، باید گفت ورق های کناف از جنس گچ فشرده هستند و از پیش آماده اند. در یک پروژه ورق های کناف بر اساس ابعاد و اندازه مشخص برش خورده و در نهایت پس از شاسی کشی بر روی شاسی سوار می شوند.

کناف یک متریال سبک است و وزن زیادی را به سازه ساختمان تحمیل نمی کند. از این نظر هیچ متریال مشابهی با کناف رقابت نمی کند. از سوی دیگر کناف بسیار سریع اجرا می شود. به دلیل خشک بودن کناف، بلافاصله پس از پایان کناف کاری ، می توان شروع به نقاشی فضا نمود. از این نظر کناف بسیار سریع و در واقع سریعتر از هر متریال دیگر است.

در این بخش، برای شما تصاویر مربوط به یک آپارتمان مدرن را آماده نموده ایم. همانطور که در این تصاویر مشاهده خواهید نمود، سقف این آپارتمان به صورت دکوراتیو با کناف کار شده است و در نهایت نورمخفی روی آن قرار گرفته است که زیبایی بسیار زیادی دارد. در بخش هایی از این آپارتمان کناف بصورت باکس نورمخفی کار شده است و در بخش های دیگر به شکل دیگر.
اگر به دنبال ایده و نمونه ای برای خانه خودتان هستید، پیشنهاد می کنیم این آپارتمان و تصاویر آن را با دقت مشاهده نمایید. از نمونه کارهای انجام شده، می توانید برای منزل خودتان ایده بگیرید. اگر در این راستا نیاز به مشاوره دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. برای سفارش اجرای کناف نیز می توانید با ما در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرناجرای سقف کاذب کناف مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>