اجرای سقف کاذب کناف به شکل مدرن و نورپردازی

اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف

اجرای سقف کاذب کناف به شکل مدرن و نورپردازی

همواره در وب سایت کناف پارس آوت تلاش کرده ایم نمونه هایی از اجرای سقف با متریال کناف با شکل ها و سبک های مختلف را ارائه دهیم. هدف این است که چنانچه شما بدنبال اجرای کناف برای سقف هستید، بتوانید از این نمونه ها ایده کافی بگیرید و آنها را اجرایی نمایید.

نمونه ای که در این بخش مشاهده خواهید نمود، اجرای کناف روی سقف یک منزل مسکونی مدرن است. لایت ها روی سقف پخش هستند و در قسمت راهروها، فاصله ای میان قطعات سقف کاذب ایجاد شده است و از لایت های ریلی برای این بخش استفاده شده است.

تصاویر کاملا گویا هستند. بنابراین دعوت می کنیم این نمونه ها را مشاهده و بررسی نمایید. همچنین، اگر قصد اجرای کناف را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف اجرای سقف کاذب کناف،سقف کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>