اجرای سقف کاذب مدرن کناف برای منزل مسکونی

اجرای سقف کاذب مدرن کناف

اجرای سقف کاذب مدرن کناف برای منزل مسکونی

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی نمونه ای از اجرای سقف کاذب مدرن کناف برای یک منزل مسکونی بپردازیم. احتمالا شما هم بسیاری از طرح های اجرای کناف را دیده اید که در آن کناف بصورت دکوراتیو، به صورت اتوبوسی یا به شکل باکس نور مخفی ، دور تا دور فضای نشیمن یا اتاق خواب کار می شود. یا اینکه بصورت طرح های با اشکال خاص دایره ای، منحنی و … روی سقف کار می شود.

در اینجا لازم می دانیم ذکر کنیم که طرح های اشاره شده، نه تنها مدرن نیستند، بلکه مدل های قدیمی اجرای کناف برای سقف بصورت دکوراتیو هستند. این مدل ها، سالهاست که کار می شوند و البته اگر شما به چنین طرحی مثلا باکس نور مخفی دور تا دور نشیمن علاقه مند هستید، می توانید برای اجرای این طرح با پارس آوات در تماس باشید.

اما مدل های جدیدتر سقف و اجرای سقف کاذب مدرن کناف ، امروزه کمی متفاوت تر است. به عنوان یک نمونه، در این بخش آپارتمانی را مشاهده می کنید که سقف کاذب، به شکلی متفاوت کار شده است. در بخش های مختلف این آپارتمان، سقف کاذب، تمامی سقف را پوشش می دهد و روی آن لایت ها نصب می شوند. تنها در قسمت اتصال سقف کاذب به دیوار، فاصله ای در نظر گرفته می شود و نور مخفی در این فاصله ی کم، کار می شود. برای درک بهتر، می توانید تصاویر را مشاهده نمایید.

همانطور که می بینید، کل سقف به صورت یکپارچه است و تنها در بخش اتصال سقف با دیوار، با فاصله ۱۰ سانتی متری، یک جای خالی مشاهده می کنید. این نوع کار کردن کناف و این مدل سقف کاذب، حس این را به شما می دهد که یک سقف کامل، بالای سر شما آویزان است! گاهی سقف به این شکل کار شده کار این سقف معلق، به صورت قطعه قطعه در می آید. در این حالت تصور می کنید، چندین قطعه سقف کاذب بزرگ بالای سر شما آویزان است.

این مدل کار کردن کناف، نیاز به ظریف کاری دارد. اگر فاصله سقف کاذب و دیوار در محل اتصال، زیاد در نظر گرفته شود، کار به هیچ وجه زیبا نخواهد بود. بلکه این فاصله کم و ظریف کاری است که خروجی پروژه را زیبا می کند.

اگر تمایل به اجرای چنین طرحی برای سقف منزل یا محیط کارتان دارید، و یا نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به کناف کاری دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین پیشنهاد را با بهینه ترین قیمت به شما ارائه دهیم.

اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف اجرای سقف کاذب مدرن کناف

در این مطلب به ارائه ی نمونه ای از اجرای سقف کاذب مدرن کناف پرداختیم. اگر در رابطه با اجرای کناف و همچنین انواع طرح های اجرای کناف بر روی دیوار یا سقف، سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق تماس با ما و یا بخش نظرات، پرسش خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>