اجرای باکس نور مخفی کناف، منزل مسکونی در پاسداران

اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف

اجرای باکس نور مخفی کناف، منزل مسکونی در پاسداران

در این قسمت قصد داریم نگاهی به یکی دیگر از پروژه های شرکت پارس آوات بیاندازیم که در مقیاس بسیار کوچک صورت گرفت اما به این دلیل که دغدغه بسیاری از افراد است، در بخش پروژه های شرکت کناف پارس آوات قرار گرفت.

در این پروژه برای یک منزل مسکونی در خیابان پاسدارن تهران، دور تا دو سقف باکس نورمخفی کار شد. (البته به شکل منحنی). بسیاری از منازل مسکونی روی سقف دارای ابزارهای گچبری هستند و مالین قصد دارند این ابزارها را تخریب و بجای آن باکس نور مخفی کناف کار کنند تا فضا از حالت کلاسیک و قدیمی، تبدیل به فضایی مدرن گردد.

در این پروژه، ابزارهای گچبری دور سقف تخریب و باکس های نور مخفی طرح دار جایگزین آن شد. در انتها تصاویر پیش از اجرای این پروژه نیز قرار داده شده است. البته لازم به ذکر است تصاویر، پیش از نقاشی و نورپردازی هستند و شما تصاویر اجرای کناف خام را مشاهده می نمایید.

اگر قصد اجرای کناف سقف و … را دارید، می توانید جهت کسب مشاوره و اطلاع از قیمت ها، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف

تصاویر پروژه پیش از اجرای باکس نور مخفی کناف

 اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف اجرای باکس نور مخفی کناف،اجرای کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>