کناف متفرقه و دلیل تفاوت قیمت های اجرای کناف

کناف متفرقه

کناف متفرقه و دلیل تفاوت قیمت های اجرای کناف

اگر به دنبال اجرای کناف برای سقف و یا دیوار ساختمان، منزل یا محیط کار خود باشید، با یک جستجوی ساده در رابطه با اجرای کناف، به شرکت های متعددی می رسید که برای شما این کار را انجام می دهند. وقتی با چند شرکت در رابطه با کارتان صحبت کنید، شرکت های مختلف، قیمت های متنوعی را به شما ارائه می دهند. جدا از بحث کیفیت اجرای کناف، بحث متریال و قیمت کناف خام است که مطرح است. چرا قیمت شرکت های مختلف برای اجرای سقف کاذب با یکدیگر متفاوت است؟ در این بخش قصد داریم با زبان ساده به این سوال پاسخ دهیم. ساده ترین پاسخی که به این پرسش می توان داد عبارت است از: کناف متفرقه !

کناف متفرقه

کناف متفرقه چیست؟ به چه معناست؟ اصلا کناف چیست که متفرقه اش باشد؟ این ها سوالاتی که در ذهن شما نقش خواهند بست و ما به این سوالات بصورت تک تک پاسخ خواهیم داد تا موضوع برای شما روشن شود.

کناف یا بعبارت صحیح تر گچ برگ کناف، یک برند آلمانی تولید گچ برگ است که در ایران داری کارخانه تولید گچ برگ است و به دلیل اینکه این برند، اولین عرضه کننده گچ برگ در ایران است، این محصول را با نام کناف می شناسند. مانند تاید!

گچبرگ چیست؟ به ورق های فشرده و از پیش آماده و البته خشک گچ، گچ برگ گفته می شود. بجای اینکه شما از گچ در ساختمان برای سقف یا دیوار استفاده کنید، می توانید از گچ برگ استفاده کنید. این محصول خشک است و نیازی به خشک شدن ندارد! از طرفی این ورق ها یا بعبار دیگر پنل ها آماده هستند و می توان در هر اندازه ای، آنها را برش داد. از کنار هم چیدن این ورق ها، سقف یا دیوار گچی ساخته می شود.

به دلیل اینکه در ایران گچ برگ با نام کناف شناخته می شود، به برندهای دیگر گچبرگ هم کناف متفرقه گفته می شود. با این توضیحات ساده سعی کردیم به شما بگوئیم که کناف متفرقه چیست و امیدواریم متوجه این موضوع شده باشید. در ادامه قصد داریم به سوال دیگری پاسخ دهیم. دلیل تفاوت قیمت گچ برگ ها یا کناف های مختلف چیست؟

پاسخ این سوال بسیار روشن است. هر کارخانه ای محصول خاص خود را تولید می کند. با مواد اولیه و ترکیب متفاوت و در نتیجه قیمت ها نیز متفاوت خواهند بود. در ادامه باید بگوییم در حال حاضر در ایران، بهتری کناف به لحاظ کیفیت، همان کناف ایران است که نمایندگی کناف آلمان در ایران می باشد. سایر برندهای تولید کناف یا گچ برگ، این متریال را با کیفیت پایین تر عرضه می کنند. در نهایت، قیمت کناف ایران نیز از سایر برندهای کمی بیشتر است که این موضوع به دلیل کیفیت و مواد اولیه ای است که در این متریال به کار گرفته شده است. بنابراین به این نتیجه می رسیم که قیمت تمام شده کناف ایران نسبت به سایر برندها، کمی بالاتر است. در این قسمت کوشیدیم به زبان ساده، علت تفاوت قیمت اجرای کناف توسط شرکت ها و اشخاص مختلف را برای شما روشن کنیم.

برخی از مشکلات کناف متفرقه

باید به اطلاع کاربران و مشتریان گرامی برسانیم که شرکت پارس آوات، تنها متریال کناف ایران را عرضه و اجرا می کند و برندهای متفرقه در این شرکت عرضه نمی گردند. علت این امر این است که کناف ها یا گچ برگ ها برندهای متفرقه، از نظر کیفی در وضعیتی نیستند که بصورت کاملا قطعی مورد تایید ما باشند. برخی از مشکلاتی که در صورت استفاده از برندهای متفرقه کناف، امکان روی دادن خواهند داشت:

عدم اطمینان کافی از کیفیت مصحول و همینطور پروفیل های ارائه شده

امکان زنگ زدگی و شوره زدگی و همینطور کاهش مقاومت سازه کناف

عدم اطمینان به چسب های استفاده شده و امکان ترک خوردن کار پس از اجر

امکان تبله شدن رنگ پس از نقاشی گچ برگ به دلیل وجود خلل و فرج در سطوح گچ برگ های غیر استاندارد

و سایر مشکلاتی که به دلیل عدم استاندارد بودن متریال امکان روی دادن خواهند داشت. با این توضیحات، اگر در تماس با شرکت ها و افراد مختلف، متوجه قیمت های متفاوت اجرای کناف شدید، در جریان این موضوع باشید که قیمت کناف ایران تقریبا مشخص است و برندهای کناف متفرقه هستند که دارای اختلاف قیمت هستند.

اگر قصد استفاده از کناف ایران و اجرای سقف، دیوار و … را دارید، می توانید جهت استعلام هزینه ها، مشاوره و …. با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

برخی نمونه کارهای اجرا شده با کناف ایران توسط شرکت پارس آوات:

اجرای کناف بر روی دیوار و سقف، تالار پذیرایی میلاد

اجرای کناف بر روی دیوار و سقف، تالار پذیرایی میلاد، کناف متفرقه

اجرای سقف کاذب مطب دکتر عرب با کناف

اجرای سقف کاذب مطب دکتر عرب با کناف ، کناف متفرقه

اجرای سقف کاذب کناف فروشگاه هایک ویژن، میدان فردوسی

اجرای سقف کاذب کناف فروشگاه هایک ویژن، میدان فردوسی ، کناف متفرقه

اجرای دیوار و سقف کناف رستوران مدرن الهیه

اجرای دیوار و سقف کناف رستوران مدرن الهیه ، کناف متفرقه

اجرای سقف ساختمان اداری با کناف، پروژه سهروردی

اجرای سقف ساختمان اداری با کناف، پروژه سهروردی ، کناف متفرقه

کناف سقف منحنی، آرایشگاه زنانه، ستارخان

کناف سقف منحنی، آرایشگاه زنانه، ستارخان ، کناف متفرقه

اجرای سقف کاذب کناف با آسمان مجازی کلینیک دندانپزشکی

اجرای سقف کاذب کناف با آسمان مجازی کلینیک دندانپزشکی ، کناف متفرقه

اجرای سقف کاذب رستوران کندو با کناف

اجرای سقف کاذب رستوران کندو با کناف، کناف متفرقه

اجرای سقف و دیوار کناف، منزل مسکونی، شهرک اکباتان

اجرای سقف و دیوار کناف، منزل مسکونی، شهرک اکباتان، کناف متفرقه

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>