نور مخفی گوشه سقف با سقف کاذب کناف

اجرای کناف،سقف کاذب کناف

نور مخفی گوشه سقف با سقف کاذب کناف

شاید شما هم در منزل آشنا دیده باشید، که از گوشه سقف، نور مخفی به سمت بیرون می تابد. شاید در مورد چنین سقف هایی و نحوه اجرای آن ایده ای نداشته باشید اما دوست داشته باشید در منزل تان، چنین سقفی و چنین نور مخفی ای داشته باشید. در این بخش نحوه اجرای چنین سقف هایی را برای شما توضیح می دهیم. این سقف ها، سقف کاذب کناف هستند که سرتاسری اجرا شده اند کل سقف را پوشانیده اند. تنها در فاصله ۵ یا ۱۰ سانتی متری از دیوار خالی مانده و یک نوار خالی می ماند که در این نوار خالی، لایت های شلنگی یا نقطه ای کار شده و نوری مخفی با منبعی نامشخص ایجاد می کند.

این سقف ها تنها با کناف اجرا می شوند و اجرای نسبتا سریعی دارند. اگر قصد اجرای کناف به این شکل برای سقف منزل تان را دارید، می توانید جهت استعلام هزینه و مشاوره، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. در ادامه می توانید نمونه ای از این مدل کناف کاری را مشاهده نمایید.

اجرای کناف،سقف کاذب کناف اجرای کناف،سقف کاذب کناف اجرای کناف،سقف کاذب کناف اجرای کناف،سقف کاذب کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>