نمونه های متفاوت کناف سقف پذیرایی منزل

کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن

نمونه های متفاوت کناف سقف پذیرایی منزل

همانطور که می دانید ما در وب سایت کناف پارس آوات هموراه کوشیده ایم تا نمونه های اجرا شده کناف از فضاهای مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. در همین راستا فضاهای مختلف نظیر اتاق پذیرایی، اتاق خواب، مغازه و فروشگاه، دفتر کار و … مورد بررسی قرار گرفته اند و نمونه های مختلفی از اجراهای متفاوت کناف در این فضاها ارائه شده است. شما می توانید این نمونه ها را از ستون سمت راست سایت مشاهده نمایید.

در این بخش، در ادامه معرفی نمونه های کناف برای سقف اتاق پذیرایی و نشیمن، به سراغ ایده هایی بسیار مدرن رفته ایم. در یکی از این نمونه ها همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، کناف با ارتفاع کم از سقف اصلی بصورت دورتادور کار شده است و فضای میانی آن نیز با رنگ خاکستری متمایز شده است. در نمونه ای دیگر، کناف با فاصله کمی از سقف اما به شکی کاملا ظریف کار شده است که بسیار زیبا و مدرن است. در نمونه ای دیگر هم کناف دور تا دور نشیمن بصورت باکس کار شده است و فضای میانی سقف، با چوب کار شده است. این کار نیز بسیار زیباست و اگر بخواهید فضای پذیرایی منزل تان گرم، مدرن و متفاوت باشد، می توانید از این ایده نیز بهره بگیرید.

تمامی ایده های ارائه شده به این دلیل هستند که اگر شما، در حال بازسازی و نوسازی منزل مسکونی تان هستید و به دنبال ایده و طرحی جدید برای سقف و یا دیوار هستید، بتوانید با مشاهده ی این نمونه ها، طرح دلخواه خودتان را بیاید و از آن استفاده نمایید.

اگر بدنبال ایده های دیگر برای اتاق نشیمن و پذیرایی هستید، می توانید از طریق ستون سمت راست سایت، ایده های دیگر را نیز مشاهده و بررسی نمایید.

برای استعلام قیمت کناف، هزینه های اجرای کناف و … همچنین جهت مشاوره در رابطه با کناف سقف و دیوار می توانید با مشاورین خود  در پارس آوات در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما و پاسخگویی به شما خوشحال خواهیم شد. با ما در تماس باشید.

کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن کناف سقف پذیرایی منزل،کناف سقف نشیمن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>