نمونه اجرایی سقف کاذب دکوراتیو با کناف

سقف کاذب دکوراتیو با کنافنمونه اجرایی سقف کاذب دکوراتیو با کناف

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی نمونه اجرایی از سقف کاذب دکوراتیو با کناف بپردازیم. اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، به طور حتم در حال بازسازی یا ساخت منزل مسکونی یا ساختمان هستید و به دنبال طرح سقف کاذب با متریال کناف هستید. اگر این طور است و قصد اجرای سقف کاذب دارید، مطالعه این مطلب می تواند برای شما مفید باشد و پیشنهاد می گردد.

امروزه، سقف کاذب یکی از اجرای جدایی ناپذیر بازسازی و همینطور ساختمان سازی است. هر خانه ای که بازسازی می شود، یکی از بخش های بازسازی آن، اجرای سقف کاذب با کناف و همچنین اجرای نور مخفی و نورپردازی سقف خواهد بود. بنابراین این که بدانیم چه طرح هایی را می توان بر روی سقف پیاده سازی نمود، موضوع مهمی است.

خوب است بدانید که بوسیله کناف می توان تقریبا هر طرحی را بر روی سقف اجرا نمود. طرح های ساده و مدرن تا طرح های پیچیده. و متعاقبا می توان انواع نورپردازی های مدرن و مختلف را بوسیله کناف بر روی سقف اجرا نمود.

در این بخش به بررسی یک نمونه از اجری سقف کاذب دکوراتیو با کناف خواهیم پرداخت. اما طرح های بی نهایت دیگری نیز بوسیله کناف قابل اجرا هستند. طرح مورد بررسی این بخش به سبک مدرن کار شده است.

در بخش های مختلف یک واحد آپارتمان مسکونی، سقف کاذب به شکل های مختلف کار شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، در بخش آشپزخانه، سقف کاذب به شکلی به کار رفته است ک بتوان یک نورپردازی مدرن را ایجاد نمود. در آشپزخانه لایت به شکل پنل کار شده است و این پنل درون سقف کاذب کناف تعبیه شده است.

سقف کاذب دکوراتیو با کنافدر فضای نشیمن و همینطور یکی از اتاق خواب ها، سقف کاذب با کناف به شکلی اجرا شده است که در واقع بستری است برای اجرای دکوراتیو چوب بر روی سقف. یکی از مهمترین ویژگی های کناف این است که می توان آن را به عنوان بستری برای به کار بردن دیگر متریال ها مورد استفاده قرار داد. در اینجا کناف بستری برای کار کردن چوب روی سقف است.

همچنین می توان کناف را با دیگر متریال ها ترکیب نمود و سقف کاذبی حاصل از ترکیب چند متریال ایجاد نمود:

سقف کاذب دکوراتیو با کناف سقف کاذب دکوراتیو با کناف سقف کاذب دکوراتیو با کناف سقف کاذب دکوراتیو با کناف سقف کاذب دکوراتیو با کنافدر فضای اتاق خواب و دیگر فضاها، کناف به شکل ساده بکار گرفته شده است. در این فضاها همانطور که در تصویر زیر می بینید، کناف به شکلی کار شده است که یک باکس مستطیل شکل در وسط خالی بماند. در این حالت دلیل استفاده از کناف اجرای نورپردازی و در حقیقت نور مخفی است.

این سبک سقف کاذب یعنی باکس نور مخفی ، در ایران و در بین مردم طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت محبوب ترین نوع سقف کاذب کناف در ایران است.

سقف کاذب دکوراتیو با کناف

سقف کاذب دکوراتیو با کناف

در این بخش به بررسی یک نمونه اجرا شده سقف کاذب با کناف پرداختیم. در این پروژه، کناف به شکل دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته است. لازم به ذکر است این پروژه توسط شرکت کناف پارس آوات انجام نشده است و تنها بعنوان یک نمونه موردی از اجرای کناف ارائه شده است تا شما بهتر با موارد استفاده کناف آشنا شوید.

اگر در رابطه با قیمت کناف ، نحوه اجرای سقف کاذب و یا مدت زمان مورد نیاز برای کناف کاری سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>