نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد

نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد

نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد

اگر شما از ساکنین شهر مشهد هستید و قصد دارید از کناف برای اجرای انواع سقف و یا دیوار استفاده نمایید، می توانید برای اجرای کارتان با نمایندگی های شرکت کناف پارس آوات در مشهد در تماس باشید. شرکت کناف پارس آوات در شهرهای بزرگ ایران از جمله مشهد، اصفهان و تبریز دارای نمایندگی است. لازم به ذکر است دفتر مرکزی شرکت کناف پارس آوات در شهر تهران قرار دارد.

شماره تماس و اطلاعات نمایندگی کناف پارس آوات در مشهد :

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

آدرس : مشهد، خیابان

بسیاری از دوستان به دنبال اجرای طرح های خاص کناف بر روی سقف و یا دیوار هستند و تمایل به اجرای یک کار تمیز و بی عیب دارند. از این رو شرکت کناف پارس آوات در شهر مشهد اجرای سقف و دیوار کاذب را برای دوستان انجام می دهد.

در ادامه قصد داریم شما را با نمونه کاربردهای کناف و نمونه های اجرا شده ی آن آشنا کنیم.

کاربرد کناف

به طور کلی کناف به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد:

۱ – استفاده از کناف به عنوان متریال اصلی ساختمان : در این حالت، کناف به عنوان یک متریال اصلی بجای گچ برای پوشش دیوار و سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختمان های نوساز، استفاده از متریال کناف به عنوان متریال اصلی بسیار مرسوم است. چرا که اجرای کناف بسیار سریع است و به لحاظ قیمتی، می توان کناف را در دسته متریال های با قیمت مناسب قرار داد. از سوی دیگر، ورق کناف خشک است. خشک بودن بدین معناست که به محض اتمام کناف کاری، می توان دیوارها و سقف را نقاشی نمود و نیاز به زمان برای خشک شدن دیوار وجود ندارد.

۲ – استفاده از کناف بصورت دکوراتیو برای اجرای طرح های دکوراتیو: در این حالت کناف نه به عنوان متریال اصلی ساختمان، بلکه برای اجرای طرح ها دکوراتیو بر روی سقف و یا دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت کناف فقط نقش دکوراتیو دارد. سقف کاذب، دیوار کاذب، اجرای دکور پشت تلویزیون و … از نمونه های کاربرد کناف بصورت دکوراتیو هستند.

برای این امر، ورق های کناف مطالق طرح برش خورد و پس از نصب سازه کناف بر روی دیوار و یا سقف، ورق های برش خورده کناف بر روی سازه نصب و سپس نقاشی می گردد. نمونه های سقف کاذب بسیار زیادی وجود دارند که تنها برای زیبایی و مدرن به نظر رسیدن منزل یا محیط کار به این شکل اجرا می گردند. در ادامه نمونه هایی از این کاربرد کناف را مشاهده می نمایید.

نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد

اگر به دنبال نمایندگی نصب و اجرای کناف در مشهد هستید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. ما برای نصب و اجرای کناف و با توجه به بودجه شما، بهترین پیشنهادات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>