مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی

مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی

مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی

در این مطلب ، در ادامه معرفی نمونه طرح ها مدل ها برای سقف فروشگاه و مغازه، قصد داریم به مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی بپردازیم و یک طرح مدرن را که اجرا شده است، مورد بررسی قرار دهیم. تمامی فروشگاه ها و مغازه، در هر صنفی که فعالیت می کنند، برای نمایش بهتر محصولاتشان و همینطور ارائه یک فضای مدرن و لوکس به مشتریان، نیاز به یک نورپردازی قوی دارند. نورپردازی فروشگاه، یکی از نکات پایه ای است که هر مالک فروشگاهی باید به آن توجه ویژه ای نماید. اما برای داشتن یک نورپردازی خوب، نیاز به اجرای یک سقف کاذب است تا بتوانیم سیستم لایتینگ را در آن تعبیه نماییم.

برای این کار، بهتر است یک طرح مدرن که با فروشگاه و محصولات ما همخوانی دارد را انتخاب نموده و این سقف کاذب را با کناف اجرا نماییم. کناف بهترین متریال ممکن برای اجرای هر طرحی بر روی سقف و در مجموع سقف کاذب است. چرا؟ در ادامه پاسخ این سوال را ارائه می دهیم.

چرا استفاده از کناف ؟

وقتی شما یک فروشگاه دارید، به طور حتم هر روز که مغازه شما بسته باشد هزینه و زیان زیادی را برای شما در پی خواهد داشت. بنابراین اگر در حال بازسازی و نوسازی دکوراسیون فروشگاه و مغازه خود هستید و قصد دارید یک طرح خوب را بر روی سقف اجرا نموده و نورپردازی نمایید، بهترین متریال برای شما کناف خواب بود. کناف ورق های گچ فشرده و خشک هستند که در محل پروژه بر اساس ابعاد مورد نیاز برش می خورند. به دلیل خشک بودن، اجرای کناف بسیار سریع خواهد بود. در واقع اگر بخواهیم بصورت لیست روال کار اجرای کناف را برای شما شرح دهیم، این روال به شکل زیر خواهد بود:

  – ابتدا شما طرحی را برای سقف فروشگاه در نظر می گیرید یا اینکه مشاورین شما در شرکت پارس آوات طرحی مناسب برای فروشگاه را به شما پیشنهاد خواهند داد. در نهایت با توافق طرحی برای سقف در نظر گرفته می شود. (چنانچه فروشگاه توسط یک شرکت معماری، طراحی شده است و نقشه های مدل کناف سقف مغازه مشخص هستند، بر اساس نقشه کار خواهیم نمود.)

 – پس از مشخص شدن طرح، متراژ حدودی کار مشخص شده و برآورد هزینه صورت می گیرد. در صورت تایید اجرای کار شروع خواهد شد.

 – ورق ها و ابزار شاسی کشی به محل پروژه منتقل می شوند. شاسی سقف در کمترین زمان ممکن اجرا شده و ورق های کناف بر اساس طرح و نقشه برش خورده و بر روی شاسی یا به عبارت صحیح تر سازه کناف ، نصب می گردند.

 – در هنگام کناف کاری ، جای لایت ها بر روی کناف مشخص شده و برش می خورند. پس از تمام کنار کاری چون کنار خشک است، بلافاصله بر روی کناف بتونه اجرا شده و می توان سقف را نقاشی نمود.

 – پس از نقاشی، لایت ها نصب شده و کار تمام می شود.

تمامی مراحل اجرای کناف برای یک متراژ حدودا ۴۰ متری در حدود ۲ الی سه روز زمان خواهد برد و سقف کناف برای نقاشی حاضر می گردد. بنابراین اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید و نیاز به اجرای سریع پروژه دارید تا متحمل کمترین هزینه گردید، کناف بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ضمن اینکه قیمت کناف ، نسبت به دیگر متریال ها که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده هستد، بسیار پایین تر و بهینه تر است.

در ادامه، دعوت می کنیم نمونه و مدل کناف سقف مغازه و فروشگاه لباس را مشاهده و بررسی نمایید. این سقف به سبک مدرن و به شکل اختلاف سطح اجرا گردیده است و لایت ها بر روی سقف نصب شده اند. در فضای میان اختلاف سطح ایجاد شده نیز، از نور مخفی استفاده شده است که جلوه بسیار خوبی به فروشگاه بخشیده است.

برای اجرای کناف سقف مغازه، منزل، محیط کار و … و همچنین دریافت مشاوره و استعلام هزینه های کار، می توانید با کارشناسان خود در شرکت پارس آوات در تماس باشید.

مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی

در این مطلب به بررسی نمونه ای از مدل کناف سقف مغازه لباس فروشی پرداختیم که به شکل مدرن و بصورت پلکانی اجرا گردیده است. سپس دو نوع سیستم لایتینگ یعنی نور معمولی و نور مخفی بر روی سقف استفاده شده است. اگر صاحب فروشگاه هستید و برای اجرای سقف کاذب نیازمند راهنمایی و مشاوره هستید، می توانید پرسش های خود را علاوه بر تماس تلفنی، از طریق بخش نظرات نیز مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

اگر هم به دنبال مشاهده نمونه های بیشتر از اجرای کناف برای سقف مغازه هستید، می توانید از طریق لینک زیر، مدل های بیشتری را مشاهده و بررسی نمایید:

نمونه کناف کاری سقف مغازه

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>