مدل های کناف سقف اتاق خواب

کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف

مدل های کناف سقف اتاق خواب

تصمیم گرفته اید اتاق خواب تان را تغییر دهید یا در حال ساخت و ساز هستید و به دنبال طرحی برای سقف اتاق خواب می گردید؟ در هر دو حالت برای شما پشنهادهایی داریم که بد نیست آنها را مرور کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از کناف برای سقف اتاق خواب است. اگر در حال ساخت و ساز هستید، می توانید به طور کل سقف را با کناف کار کنید و پوشش دهید. پس از آن می توانید هر طرحی که مد نظرتان است را با کناف پیاده سازی نمایید و سپس سقف را نورپردازی نمایید. حتی اگر سقف اتاق خواب تان قدیمی و فرسوده است، می توانید بوسیله کناف سقف کاذب ایجاد نمایید. به این صورت که با فاصله تقریبا ۱۰ سانت از سقف اصلی سقف کناف را ایجاد و روی این سقف می توان هر طرحی را پیاده سازی نمود.

در نهایت اینکه می توان روی سقف فرسوده، سقف ساختمان نوساز و هر سقفی کناف یا پانل های گچی را اجرا نمود. وقتی این ورق های گچی خشک را روی سقف کار می کنید، می توان این سقف را به هر شکلی نوپردازی نمود. می توان باکس های نور مخفی ایجاد نمود. می توان روی سقف جای لامپ های هالوژن را در آورد و سقف را نورپردازی نمود و …

در واقع طرح های مختلفی با کناف روی سقف قابل پیاده سازی است. اگر طرح خاصی در ذهن دارید که هیچ، ولی اگر طرح خاصی در ذهن ندارید و به دنبال طرح هستید، ایده های ارائه شده در این بخش بسیار به کارتان خواهد آمد. همه ی طرح های ارائه شده مدرن هستند.

در مورد ورق های گچی کناف باید بدانید، که بسیار سبک هستند و وزن بسیار کمی را به ساختمان تحمیل می کنند. از این رو برای بازسازی ساختمان های قدیمی بسیار مناسب هستند. از طرف دیگر کناف بسیار سریع و در کمترین زمان ممکن نسبت به دیگر متریال ها اجرا می گردند.

نکته دیگر اینکه، کناف خشک است. در واقع به کناف درای وال (Dry Wall) یا متریال خشک اطلاق می شود. اگر سقف را با گچ کار کنید، نیاز به خشک شدن گچ خواهید داشت تا بتوانید پس از آن سقف را رنگ کنید اما کناف این قابلیت را دارد تا بلافاصله پس از اجرای کناف ، شروع به نقاشی سقف نمایید و از این رو در زمانبندی بسیار به صرفه خواهد بود.

اگر قصد اجرای سقف کاذب کناف برای اتاق خواب را دارید، می توانید جهت مشاوره با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف

کناف سقف اتاق خواب،اجرای سقف کناف،اجرای کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>