متلاطم بودن بازار کناف ایران

کناف ایران

متلاطم بودن بازار کناف ایران

از زمان اعلام از سر گیری تحریم های ایران، نوسانات ارزی بسیار در ایران اتفاق افتاده است و در پی آن، بازار و اقتصاد کشور دچار بحران شده است. صنعت ساختمان به عنوان یکی از بزرگترین صنایع کشور با جمعیت بسیار زیاد شاغلین در این حوزه نیز دستخوش حوادث و اتفاقات زیادی بوده است. متریال های وارداتی مورد استفاده در ساختمان، با کمبود بسیار زیاد و در نهایت افزایش قیمت عجیب روبرو شده اند. به نحوی که کارفرما و پیمانکار، هر دو در سردرگمی به سر می برند و نتیجه این سردرگمی و بازار متلاطم، رکود بازار است.

کناف نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در حال حاضر، کناف کاران با کمبود جنس در بازار روبرو هستند و با توجه به کمبود جنس بازار دچار آشفتگی و نوسانات قیمت شدیدی شده است. به نحوی که قیمت تمام شده کناف کاری ، هر روز متغیر است و اجرای کناف ساختمان بطور کامل وابسته به وضعیت موجودی جنس در بازار است.

پارس آوات به عنوان یکی از فعالیت صنعت ساختمان و کناف ، امیدوار است هر چه زودتر آرامش به بازار ایران برگردد و بتوان فعالیت ها را از سر گیری نمود.

کناف ایران

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>