طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف

طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف

طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف

همانطور که پیش تر بارها در وب سایت کناف پارس آوات مطرح نموده ایم، برای اجرای سقف کاذب، نمی توان متریالی بهتر از کناف پیدا کرد؟ و اما سوال اینجاست که چرا باید از سقف کاذب استفاده کنیم؟ اصلا سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب به سقفی گفته می شود که با فاصله کم از سقف اصلی اجرا می گردد. معمولا وقتی به سراغ سقف کاذب می رویم، سقف طبیعی مانند دیگر سقف های بدون سقف کاذب تمام نمی شود. بلکه بصورت خام رها می شود و آن چیزی که بر روی سقف برای نمای کار اجرا می شود، سقف کاذب است. و اما چرا باید از سقف کاذب استفاده کنیم؟ بطور حتم، اگر به دنبال داشتن یک فضای مدرن تر و زیباتر هستیم، پیشنهاد اول استفاده از سقف کاذب است. با استفاده از این نوع سقف، می توان طرح های دکوراتیو بی شماری را اجرا نمود. طرح هایی که منطبق با خواست و شرایط فضا باشند. بعنوان مثال، در یک فضای مدرن مانند لابی هتل، می توان طرح هایی مدرن را بر روی سقف اجرا نمود که به مدرن تر به نظر رسیدن کار کمک خواهند نمود. از سوی دیگر، اگر نورپردازی فضا برای ما مهم است که در فضاهایی نظیر لابی هتل نورپردازی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، باید به سراغ سقف کاذب برویم. بدین وسیله می توان کنترل بهتری روی نورپردازی داشت و طرح های نورپردازی مختلفی را اجرا نمود.

از این رو، مزیت اجرای سقف کاذب بر کسی پوشیده نیست. در این بخش، قصد داریم به بررسی ۳۰ نمونه طرح مدرن سقف کاذب لابی هتل بپردازیم که با متریال کناف اجرا شده اند. کناف بهترین متریالی است که می تواند بر روی سقف اجرا گردد. چرا که سرعت بالایی در اجرا دارد، بلافاصله پس از کناف کاری می توان اقدام به نقاشی نمود، قیمت مناسبی نسبت به متریال های مشابه و دیگر متریال های مورد استفاده برای سقف کاذب دارد، از مقاومت خوبی برخوردار است و سازه سبکی دارد.

اگر در حال بازسازی لابی هتل هستید و به دنبال نمونه طرح و ایده برای سقف کاذب می گردید، دعوت می کنیم نمونه های ارائه شده برای سقف کاذب لابی هتل در این بخش را نیز بررسی نمایید. برای اجرای کناف نیز می توانید با مشاورین خود در پارس آوت در تماس باشید. کارشناسان پارس آوات در زمینه اجرای کناف ، استعلام قیمت پروژه، مشاوره در زمینه اجرای سقف و دیوار، می توانند به شما مشاوره ارائه دهند.

(لازم به ذکر است، طرح های های ارائه شده در این بخش، تنها برای ایده گرفتن و نمونه هستند و توسط شرکت کناف پارس آوات اجرا نگردیده اند.)

طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف طرح های مدرن سقف کاذب لابی هتل با کناف

اگر در رابطه با کناف کاری ، استعلام هزینه های اجرای کناف و … سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر نیز سوالات خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>