طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

اگر در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید و یا در حال ساخت یک آپارتمان نوساز می باشید و به دنبال ایده و طرح برای سقف کاذب پذیرایی واحدها هستید، این مطلب را از دست ندهید. چرا که در این مطلب کوشیده ایم طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی را گردآوری نماییم و در اختیار شما قرار دهیم.

لازم است بدانید تمامی طرح هایی که در این بخش آماده شده اند بر اساس سبک مدرن هستند و در کمتر جایی می توانید آنها را بیاید. بنابراین اگر طرح هستید، پیشنهاد می کنیم این ایده ها را نیز بررسی نمایید. خوب است بدانید برای پیاده سازی این طرح ها برای سقف پذیرایی منزل بوسیله متریال کناف انجام می شود و برای پیاده سازی این طرح ها، نیاز به شرکت کناف کاری ساختمان خواهید داشت.

فرض را بر این میگیریم که شما در حال بازسازی ساختمان مسکونی و یا منزل تان هستید و بر این اساس، نحوه پیاده سازی و اجرای یکی از طرح های جدید زیر را برای سقف پذیرایی با متریال کناف تشریح خواهیم نمود.

انتخاب طرح سقف کاذب برای پذیرایی

اولین نکته اینکه شما باید به انتخاب طرح مورد نظرتان بپردازید. برای این کار شما چند نکته را باید مورد توجه قرار دهید:

  • اولین نکته اینکه شرایط پذیرایی شما به چه شکل است. پذیرایی مربعی است یا مستطیل شکل ! بر اساس شکل پذیرایی و همچنین نحوه اتصال پذیرایی به آشپزخانه و اتاق خواب، باید طرح را انتخاب نمایید که با شرایط خانه شما، بیشتر همخوانی را داشته باشد.
  • دومین نکته ای که باید آن را در نظر داشته باشید این است که سلیقه شخصی تان با کدام طرح هماهنگ تر است. در واقع باید طرحی را انتخاب نمایید که علاوه بر تظابق با شرایط منزل و پذیرایی شما، با سلیقه شخصی شما و خانواده نیز هماهنگی داشته باش.
  • سومین نکته این است که از تخصص و تجربه کناف کار و  یا شرکت کناف استفاده نمایید. اگر نمی توانید از بین طرح های ارائه شده طرحی را انتخاب نمایید، بهترین کار این است که وقتی کناف کار به محل پروژه شما مراجعه می کند، از وی در مورد طرحی که باید بر روی سقف پیاده سازی شود، نظر بخواهید. البته همانطور که می دانید لازم است که مشاور شما خبره و با تجربه باشد.

طیف طرح هایی که می توانید بر روی سقف پیاده سازی نمایید بسیار گسترده است. از طرح های ساده گرفته تا پیچیده. کناف این قابلیت را دارد که هر طرحی را بوسیله آن بر روی سقف پیاده سازی نمایید.

به عنوان مثال شما می توانید یک طرح ساده و مدرن را بر روی سقف آپارتمان تان پیاده سازی نمایید و یا یک طرح پیچیده. طرح ساده مانند تصویر زیر، می تواند شامل یک باکس نور مخفی باشد که دور تا دور پذیرایی شما چرخیده است.

و طرح پیچیده می تواند یک شکل هندسی باشد که روی سقف پیاده سازی شده است. طرح های خاص و پیچیده معمولا اجرای وقت گیر دارند و البته اگر طرح، طرح مناسبی باشد، می تواند باعث زیبایی دو چندان فضا شود. در تصویر پایین تر، می توانید نمونه ای از یک طرح پیچیده را مشاهده نمایید.

طرح مدرن باکس نور مخفی

طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

طرح پیچیده با شکل هندسی بر روی سقف

طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

در ادامه قصد داریم شما را با روند اجرای طرح کناف بر روی سقف پذیرایی آشنا کنیم. به طور قطع شما خودتان نمی توانید کناف را بر روی سقف اجرا نمایید. چرا که این کار نیاز به تخصص و تجهیزات مربوطه دارد. بنابراین این کار را باید به یک شرکت کناف کاری واگذار نمایید. شرکت کناف پارس آوات برای این کار در کنار شماست. شما می توانید از تجربه و تخصص و همچنین ذوق و خلاقیت پرسنل بخش اجرای شرکت پارس آوات بهره ببرید.

روند انجام کناف کاری و ایجاد سقف کاذب در پذیرایی

در روند انجام کناف کاری پذیرایی، روال کار به این شکل است که پس از بررسی کار توسط کناف کار، شما طرحی که دوست دارید بر روی سقف اجرا شود را به کناف کار اعلام می نمایید و یا نظر وی را جویا می شود.

کناف کار شرایط کار شما را بررسی می کند و با توجه به شرایط پذیرایی خانه شما، به شما خواهد گفت که آیا این طرح قابلیت پیاده سازی دارد یا خیر و اگر قابلیت پیاده سازی داشته باشید، پیشنهادات و ضروریات کار را به شما می گوید.

پس از تایید شما و هماهنگی با کناف کار، سفارش کار استارت می خورد. در این مرحله ورق های کناف و سایر تجهیزات مورد نیاز به محل آپارتمان شما منتقل خواهند شد. سپس اکیپ اجرای کناف مشغول اجرای سقف کاذب کناف خواهند شد. این کار، شاید نیاز به تخریب های جزئی نیز داشته باشد که به اطلاع شما خواهد رسید.

زمان مورد نیاز برای اجرای کناف در یک پذیرایی ۴۰ الی ۷۰ متری، ۳ الی ۴ روز است. البته این زمان میانگین کار است و ممکن است کم تر و یا بیشتر شود. اما شما این میانگین زمانی را برای کارتان در ذهن داشته باشید.

پس از اتمام کنار کاری، سقف کاذب به شکل خام و نقاشی نشده در اختیار شما گذاشته می شود و شما باید نسبت به خرید لامپ و سیم کشی و … اقدام کنید. این کار توسط برق کار انجام می شود. سپس در انتهاب بازسازی نقاش کل ساختمان را نقاشی نموده و کار اجرای سقف کاذب با کناف به پایان می رسد.

در ادامه می توانید نمونه طرح های بیشتری را مشاهده نمایید.

اگر نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با اجرای کناف دارید و یا می خواهید قیمت حدودی تمام شده کارتان را بدانید، می توانید با مشاورین خود در پارس اوات در تماس باشید.

طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی طرح های جدید برای سقف کناف پذیرایی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>