طرح های اجرای کناف روی دیوار و نورپردازی

اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار

اجرای کناف روی دیوار و نورپردازی

در این قسمت قصد داریم نمونه هایی از اجرای کناف دیوار را در اختیار شما قرار دهیم و طرح هایی از اجرای کناف بر روی دیوار را ارائه کنیم. بسیاری از افراد کناف را تنها بر روی سقف و بصورت سقف کاذب یا باکس نور مخفی می شناسند اما در واقع کناف قابلیت اجرا بعنوان سقف و یا دیوار را نیز دارد. یعنی دیوارها یا سقف های ساختمان بطور کامل با کناف کار شوند.

اما در این بخش برای آنکه بهتر با اجرای کناف بر روی دیوار آشنا گردید، نمونه هایی از اجرای کناف بصورت طرح دار و نه ساده بر روی دیوار را گردآوری کرده ایم. طرح هایی که پس از اجرا نورپردازی شده اند. در واقع کناف علاوه بر اینکه می تواند بجای گچ معمولی برای ساخت دیوار مورد استفاده قرار گیرد، می تواند بصورت طرح هایی بر روی دیوار نیز اجرا گردد. مانند باکس های نورمخفی که بر روی سقف اجرا می گردند، می توان هر طرحی را با کناف بر روی دیوار اجرا نمود.

در ساختمان های نسبتا نوساز، بسیاری از دیوارهایی که پیرامون خود می بینید با کناف کار شده اند. سپس نقاشی شده و یا با کاغذ دیواری پوشانیده شده اند.

در ادامه دعوت می کنیم این طرح ها را مشاهده نمایید. اگر قصد اجرای دیوار با کناف، دیوار حائل بین دو فضا با کناف (دیوار ۱۰ سانتی کناف) و یا هر طرح خاصی بر روی دیوار را دارید، می توانید با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار اجرای کناف،اجرای کناف دیوار،طرح کناف بر روی دیوار

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>